CHEATS CS2, LoL, Rust, EFT, PUBG, Texas Massacre, CoD, Apex, DayZ, Farlight, Marauders, Hunt, Scum, SoT, 7days, DbD, Ark

Come in - don't be afraid, come out - don't cry)
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 18 янв 2019, 20:32

Medhel писал(а):I bought and write my forum username after that i created a account from launcher my hack didint activated
and my username is medhel how can i activate the hack ?? should i Donate again or admin gonna move my days?

Good day.
First registration in Loudar, then Donate on the software ...
You first had to register in the laucher, sign in to the laucher MANDATORY !!!!
Then do donat on the software and specify your login from laucher in payment.
Subscription days are automatically activated ..
Two solutions.
1st is to make a new donate on the same software
and activate the subscription + write in the payment in the "correspondence tab" to add days manually. The subscriptions are added together ...
Option 2, indicate in the correspondence, in the payment information your data, login, mail and donated, the subscription did not come.
Wait for the admin when he can manually activate you, according to the rules, up to 48 hours on working days.
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 03:28

I followed the whole tutorial:
https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29

however when opening the launche nothing appears.
I bought the ROE today, does it take time to show up ?!
Аватара пользователя
VirtualCC
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 2891
Зарегистрирован: 01 авг 2017, 13:55
Репутация: 3634
Благодарил (а): 1437 раз
Поблагодарили: 963 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение VirtualCC » 19 янв 2019, 03:43

ovilao писал(а):I followed the whole tutorial:
https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29

however when opening the launche nothing appears.
I bought the ROE today, does it take time to show up ?!


Overlay in Steam turn on the FPS display in the settings, Windows 10 only 1803
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 03:46

VirtualCC писал(а):
ovilao писал(а):I followed the whole tutorial:
https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29

however when opening the launche nothing appears.
I bought the ROE today, does it take time to show up ?!


Overlay in Steam turn on the FPS display in the settings, Windows 10 only 1803



the Launcher screen does not appear the Hacker to activate, it stays like I had not been hit, the will to know if delay appears. I did the whole procedure right
Аватара пользователя
laowai
Полковник ★VIP★
Сообщения: 731
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
Репутация: 2178
Благодарил (а): 211 раз
Поблагодарили: 307 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение laowai » 19 янв 2019, 13:27

ovilao писал(а):the Launcher screen does not appear the Hacker to activate, it stays like I had not been hit, the will to know if delay appears. I did the whole procedure right
Hello, first of all try to turn of Smart Screen and Firewall in Windows settings. Than install Visual C++ packages. Type in google - visual c++ redistributable all in one and proceed for the very first link. Reboot PC after installing. Hope it will help. Anyway feel free to ask any questions.
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 6745
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1828 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 19 янв 2019, 14:06

ovilao писал(а):...

External links to other resources are prohibited. attach screenshots to attachments to the post.
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 14:14

The fracas looks like this: anexo

I bought the package yesterday, it takes time for it to appear?
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 14:40

Normalin писал(а):
ovilao писал(а):...

External links to other resources are prohibited. attach screenshots to attachments to the post.



ok, help plz.
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 19 янв 2019, 15:25

ovilao писал(а):The fracas looks like this: anexo

I bought the package yesterday, it takes time for it to appear?

Good day.
When donating to software, you had to specify your login from the launcher in the form of activation.
Логин.png

Subscription is activated automatically ...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 19 янв 2019, 15:26

Александр салют. мой компьютер был удален из RoE из-за CC. Есть ли решение для этого?
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 19 янв 2019, 15:27

Voltec55 писал(а):Александр салют. мой компьютер был удален из RoE из-за CC. Есть ли решение для этого?

Вам надо ждать спуфер...
Спуфер на внутренних тестах...
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 15:31

Dzmitry писал(а):
ovilao писал(а):The fracas looks like this: anexo

I bought the package yesterday, it takes time for it to appear?

Good day.
When donating to software, you had to specify your login from the launcher in the form of activation.
Логин.png
Subscription is activated automatically ...



Yes!
I followed the tutorial!
But it did not work!
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 16:31

plz HELP-ME PLZ
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 19 янв 2019, 16:34

ovilao писал(а):plz HELP-ME PLZ

Wait...
Did you donate software as a foreigner ???
Or on the link from the Russian branch ??
Are you foreigner ??
Different links for donate ...
What software did you donate?
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 16:42

Dzmitry писал(а):
ovilao писал(а):plz HELP-ME PLZ

Wait...
Did you donate software as a foreigner ???
Or on the link from the Russian branch ??
Are you foreigner ??
Different links for donate ...
What software did you donate?



I'm brazilian,
I donate for the Russian site !:https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=183&t=232#p125096 payment Paypal

Software ROE Ring of Elysion
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 19 янв 2019, 16:49

ovilao писал(а):I'm brazilian,
I donate for the Russian site !:https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=183&t=232#p125096 payment Paypal
Software ROE Ring of Elysion

Write in the payment info, correspondence with the seller, below ...
Specify your data, login, e-mail ... Specify, the subscription did not come ... It is necessary manual activation ...
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 16:53

Dzmitry писал(а):
ovilao писал(а):I'm brazilian,
I donate for the Russian site !:https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=183&t=232#p125096 payment Paypal
Software ROE Ring of Elysion

Write in the payment info, correspondence with the seller, below ...
Specify your data, login, e-mail ... Specify, the subscription did not come ... It is necessary manual activation ...




I already did it inside oplata.info but until the moment niguem answered me.
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 19 янв 2019, 16:56

ovilao писал(а):
Dzmitry писал(а):Write in the payment info, correspondence with the seller, below ...
Specify your data, login, e-mail ... Specify, the subscription did not come ... It is necessary manual activation ...

I already did it inside oplata.info but until the moment niguem answered me.

Guys, the answer is 48 hours, the weekend is not working ...
Аватара пользователя
taner271
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 19 янв 2019, 10:13
Репутация: 0
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение taner271 » 19 янв 2019, 18:08

hello can u active my account please i yesterday bought Taner271. and write email no answer
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 19 янв 2019, 18:13

taner271 писал(а):hello can u active my account please i yesterday bought Taner271. and write email no answer

Good day.
What software did you do donat ??
All software is activated automatically ...
You had to first register in the launcher, then donate to the software and enter your login from the launcher in the form of activation ...
Логин.png

First, check in the launcher, then donate to the software !!!
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 19:12

Dzmitry писал(а):
ovilao писал(а):I already did it inside oplata.info but until the moment niguem answered me.

Guys, the answer is 48 hours, the weekend is not working ...



how much does not release my ROE I will buy CSGO!
I would like one of CSGO to use only RADAR, what would it be?! send me the link ?!

I do not want wall, aimbot, no recoill.
I'll only use Radar because I'll do Live streaming
Аватара пользователя
taner271
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 19 янв 2019, 10:13
Репутация: 0
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение taner271 » 19 янв 2019, 19:23

i bought before then i register to launcher and send report with the same account name. i sent order numb also to the mail. help me to fix it please
Аватара пользователя
ZoMeR
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 318
Зарегистрирован: 23 мар 2018, 16:20
Репутация: 541
Благодарил (а): 381 раз
Поблагодарили: 121 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ZoMeR » 19 янв 2019, 19:23

ovilao писал(а):
Dzmitry писал(а):Guys, the answer is 48 hours, the weekend is not working ...



how much does not release my ROE I will Donate CSGO!
I would like one of CSGO to use only RADAR, what would it be?! send me the link ?!

I do not want wall, aimbot, no recoill.
I'll only use Radar because I'll do Live streaming

Within 48 hours you will be answered
Аватара пользователя
ZoMeR
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 318
Зарегистрирован: 23 мар 2018, 16:20
Репутация: 541
Благодарил (а): 381 раз
Поблагодарили: 121 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ZoMeR » 19 янв 2019, 19:26

taner271 писал(а):i bought before then i register to launcher and send report with the same account name. i sent order numb also to the mail. help me to fix it please

You had to first register and then insert your nickname, do again Donat cheat and in correspondence with the seller ask to have moved you days
Аватара пользователя
taner271
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 19 янв 2019, 10:13
Репутация: 0
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение taner271 » 19 янв 2019, 19:26

Btw Ring of elysium

Вернуться в «CHAT: Bro, come in and chat (For all Crazy Coders users)»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 220 гостей