CHEATS CS2, LoL, Rust, EFT, PUBG, Texas Massacre, CoD, Apex, DayZ, Farlight, Marauders, Hunt, Scum, SoT, 7days, DbD, Ark
- Normalin
- Генерал-Майор ★VIP★
- Сообщения: 6745
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5675
- Благодарил (а): 839 раз
- Поблагодарили: 1828 раз
Re: Contact us / tech support
orestasn писал(а):its just what i wrote above
I informed the admin about your mistake, as soon as he tells the reason, I will inform you. Wait a bit
For the future, links to third-party resources are prohibited. Post screenshots in post attachments
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 7734
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 4934
- Благодарил (а): 1154 раза
- Поблагодарили: 2196 раз
Re: Contact us / tech support
orestasn писал(а):its just what i wrote above
Good day.
Do you have your launcher on a flash drive ??
Re: Contact us / tech support
Dzmitry писал(а):orestasn писал(а):its just what i wrote above
Good day.
Do you have your launcher on a flash drive ??
yes i have
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 7734
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 4934
- Благодарил (а): 1154 раза
- Поблагодарили: 2196 раз
Re: Contact us / tech support
orestasn писал(а):Dzmitry писал(а):Good day.
Do you have your launcher on a flash drive ??
yes i have
1.Try to format the USB flash drive in different digits. NTFS, FAT.
2.Chek.
Your system, will recognize the flash drive, as usb flash drive ??? Or how hard drive ??
3. Try another flash drive, another usb port ...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Re: Contact us / tech support
Dzmitry писал(а):orestasn писал(а):yes i have
1.Try to format the USB flash drive in different digits. NTFS, FAT.
2.Chek.
Your system, will recognize the flash drive, as usb flash drive ??? Or how hard drive ??
юсб.png
3. Try another flash drive, another usb port ...
it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/
- Normalin
- Генерал-Майор ★VIP★
- Сообщения: 6745
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5675
- Благодарил (а): 839 раз
- Поблагодарили: 1828 раз
Re: Contact us / tech support
orestasn писал(а):it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/
The format of the flash drive must be FAT
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 7734
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 4934
- Благодарил (а): 1154 раза
- Поблагодарили: 2196 раз
Re: Contact us / tech support
orestasn писал(а):Dzmitry писал(а):1.Try to format the USB flash drive in different digits. NTFS, FAT.
2.Chek.
Your system, will recognize the flash drive, as usb flash drive ??? Or how hard drive ??
юсб.png
3. Try another flash drive, another usb port ...
it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/
Try again to remove the flash drive driver through the device manager.
If it does not help, we will wait for the admin response....
Re: Contact us / tech support
привет. Сейчас игра открывается, но фокус не открывается. Панель не появляется. у вас есть ключ или что-то?
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 7734
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 4934
- Благодарил (а): 1154 раза
- Поблагодарили: 2196 раз
Re: Contact us / tech support
Voltec55 писал(а):привет. Сейчас игра открывается, но фокус не открывается. Панель не появляется. у вас есть ключ или что-то?
Good day.
What game do you use software for ???
Re: Contact us / tech support
Dzmitry писал(а):Voltec55 писал(а):привет. Сейчас игра открывается, но фокус не открывается. Панель не появляется. у вас есть ключ или что-то?
Good day.
What game do you use software for ???
ROE
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 7734
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 4934
- Благодарил (а): 1154 раза
- Поблагодарили: 2196 раз
Re: Contact us / tech support
Voltec55 писал(а):Dzmitry писал(а):Good day.
What game do you use software for ???
ROE
Turn on the frame counter in Steam, fully reboot ...
In the game use windowed mode with frame.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- Normalin
- Генерал-Майор ★VIP★
- Сообщения: 6745
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5675
- Благодарил (а): 839 раз
- Поблагодарили: 1828 раз
Re: Contact us / tech support
orestasn писал(а):it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/
Admin answered me. You may have 3 reasons:
1. Bad hard drive
2. Zero drive serial number
3. Same Serial Numbers
Buy a new hard drive, or expect a new launcher, which is being created.
- Normalin
- Генерал-Майор ★VIP★
- Сообщения: 6745
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5675
- Благодарил (а): 839 раз
- Поблагодарили: 1828 раз
Re: Contact us / tech support
OcakSonduren писал(а):Do I have to write here
Yes. Do not show your correspondence in oplata.info. Dissemination of information is prohibited.
- OcakSonduren
- Запах
- Сообщения: 14
- Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
okey How do I add the other days I bought the software again
my new account?
my new account?
- Normalin
- Генерал-Майор ★VIP★
- Сообщения: 6745
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5675
- Благодарил (а): 839 раз
- Поблагодарили: 1828 раз
Re: Contact us / tech support
OcakSonduren писал(а):okey How do I add the other days I bought the software again
my new account?
Do you have a subscription in the launcher?
To add days to a new subscription, you need to write in the same place in the new donation on the site a request to add days, your login from the launcher and mail to the launcher.
Re: Contact us / tech support
Normalin писал(а):orestasn писал(а):it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/
Admin answered me. You may have 3 reasons:
1. Bad hard drive
2. Zero drive serial number
3. Same Serial Numbers
Donate a new hard drive, or expect a new launcher, which is being created.
thanks for helping me out, i already made it work.
- OcakSonduren
- Запах
- Сообщения: 14
- Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
- Репутация: 0
- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 32093
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 114106
- Благодарил (а): 6216 раз
- Поблагодарили: 16263 раза
Re: Contact us / tech support
OcakSonduren писал(а):yes 30 day ım waitıng answer oplata. for other 30 day
if incorrectly activated, wait for the reactivation of the payment or do Donat for a new subscription and play in the payment to write to add 30 days - wrong activaroli, we will check and add days as we have time.
- Flemma
- Генерал-Майор ★VIP★
- Сообщения: 59
- Зарегистрирован: 30 дек 2018, 03:09
- Репутация: 621
- Благодарил (а): 3 раза
- Поблагодарили: 32 раза
Re: Contact us / tech support
Customer tried to register, after registering he tried to log in and loader said "wrong login or password", can you please remove UFO92 from the Database so he can Re Create an account?
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 7734
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 4934
- Благодарил (а): 1154 раза
- Поблагодарили: 2196 раз
Re: Contact us / tech support
Flemma писал(а):Customer tried to register, after registering he tried to log in and loader said "wrong login or password", can you please remove .... from the Database so he can Re Create an account?
Good day.
1) If you have forgotten the password from the forum / launcher, then donate 500 rubles and write an application in payment. Info.
3) If you are a VIP user, then for you a separate procedure through payment. Info, in the VIP room you will be instructed.
The application must be of the form:
1. Login
2. mail account (launcher or from the forum)
3. Comment
Application example:
1.Admin
2. [email protected]
3. Forgot password from the forum / launcher.
Re: Contact us / tech support
кольцо элизиума Я вхожу в игру, все идет нормально, в игре ловится в игре и бросает. Что я должен сделать для этого.
- laowai
- Полковник ★VIP★
- Сообщения: 731
- Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
- Репутация: 2178
- Благодарил (а): 211 раз
- Поблагодарили: 307 раз
Re: Contact us / tech support
First of all - reinstall the launcher with recently update - https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29Voltec55 писал(а):кольцо элизиума Я вхожу в игру, все идет нормально, в игре ловится в игре и бросает. Что я должен сделать для этого.
Than install Visual C++ Redistributable Runtimes. You can found full package via Google, just type "Visual C++ Redistributable Runtimes all in one" and follow by first link. Good luck!
- Normalin
- Генерал-Майор ★VIP★
- Сообщения: 6745
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5675
- Благодарил (а): 839 раз
- Поблагодарили: 1828 раз
Re: Contact us / tech support
yihow2 писал(а):...
it was not necessary to play frankly. Now wait for the spoofer for software.
Re: Contact us / tech support
ПК из Кольца Элизиума был навсегда удален. Я взял икру на 60 дней, можно ли заменить ее другой игрой? с кс идут как пример?
Вернуться в «CHAT: Bro, come in and chat (For all Crazy Coders users)»
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 381 гость