CHEATS CS2, LoL, Rust, EFT, PUBG, Texas Massacre, CoD, Apex, DayZ, Farlight, Marauders, Hunt, Scum, SoT, 7days, DbD, Ark

Come in - don't be afraid, come out - don't cry)
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 23:37

Dzmitry писал(а):
Ginacy писал(а):Sorry, but i am still having problems with error "vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine"... it worked after i Enabled then disabled hyper v but Menu did not show up in game. I restarted and i get same error. I tryied : formating usb ( fat 32 and ntfs), new download launcher, other USB drive, Roll back last windows update, updated c++ redistributables, nothing worked. I have other launchers from other cheats and all work... I have Tarkovski for over 1 year now and i never got this error untill now. All i changed was nvidia lattest driver and windows lattest update. Any ideeas?

Good day.
Try disabling virtualization in BIOS. Reboot.
Most likely you play the notebook, disconnect through the BIOS.


I have a PC not Notebook, only Virtualization setting i get in BIOS is called Intel Virtualization... is that it?
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 30 ноя 2018, 23:39

Ginacy писал(а):
Dzmitry писал(а):Good day.
Try disabling virtualization in BIOS. Reboot.
Most likely you play the notebook, disconnect through the BIOS.


I have a PC not Notebook, only Virtualization setting i get in BIOS is called Intel Virtualization... is that it?

Need more information ...
Try to disable ...
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 23:40

i dont find any other Virtualization option
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 00:20

Ginacy писал(а):i dont find any other Virtualization option

Try to disable..
You can always return back.
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 09:53

Vulpeculaa » 01 дек 2018, 09:37
Is there an ETA for HWID reset? I have been waiting for a week now

Good day.
Did you leave the application in the payment info ??
Аватара пользователя
Vulpeculaa
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 20
Зарегистрирован: 25 сен 2018, 19:42
Репутация: 50
Поблагодарили: 2 раза
United States of America

Re: Contact us / tech support

Сообщение Vulpeculaa » 01 дек 2018, 10:02

Dzmitry писал(а):
Vulpeculaa » 01 дек 2018, 09:37
Is there an ETA for HWID reset? I have been waiting for a week now

Good day.
Did you leave the application in the payment info ??

Yes I did
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 01 дек 2018, 11:22

@Dzmitry So i tryied disabling Intel Virtualization... seems to be working now... thank you, i will tell u if i get error again.
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 11:27

Vulpeculaa писал(а):
Dzmitry писал(а):Good day.
Did you leave the application in the payment info ??

Yes I did

Reported about your problem, the Administration ...
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 01 дек 2018, 11:28

My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 11:29

Ginacy писал(а):My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up

ROE on update after patch ...
Follow the news...
UPD Also, do not forget to enable the display of FPS in Steam ...
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 01 дек 2018, 11:31

Dzmitry писал(а):
Ginacy писал(а):My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up

ROE on update after patch ...
Follow the news...

Escobar wrote in news Software is updated... did i understand wrong?
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 11:33

Ginacy писал(а):
Dzmitry писал(а):ROE on update after patch ...
Follow the news...

Escobar wrote in news Software is updated... did i understand wrong?

That's right.
Do not forget to enable the FPS display in Steam ...
After, reboot the system.
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 01 дек 2018, 11:36

Dzmitry писал(а):
Ginacy писал(а):My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up

ROE on update after patch ...
Follow the news...
UPD Also, do not forget to enable the display of FPS in Steam ...

It worked with Steam FPS counter but it does not say in Cheat description you have to do that... i never used CC cheats on Steam... how could i have known? :P
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 11:39

Ginacy писал(а):
Dzmitry писал(а):ROE on update after patch ...
Follow the news...
UPD Also, do not forget to enable the display of FPS in Steam ...

It worked with Steam FPS counter but it does not say in Cheat description you have to do that... i never used CC cheats on Steam... how could i have known? :P

This is a small secret))) ;)
That’s what technical support is needed for ... :)
UPD I looked at the launch conditions for the software. This mark is in the description.
FPS.png

In the Steam we must turn on the frame counter (FPS), without this the software will not work!
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 01 дек 2018, 12:15

Dzmitry писал(а):
Ginacy писал(а):It worked with Steam FPS counter but it does not say in Cheat description you have to do that... i never used CC cheats on Steam... how could i have known? :P

This is a small secret))) ;)
That’s what technical support is needed for ... :)
UPD I looked at the launch conditions for the software. This mark is in the description.
FPS.png
In the Steam we must turn on the frame counter (FPS), without this the software will not work!

oh yes i see it now... gues i did not open my eyes... also when i Alt+Tab from game everytime crashes... is there a workaround for this or just wait for update?
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 6745
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1828 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 01 дек 2018, 12:21

Ginacy писал(а):oh yes i see it now... gues i did not open my eyes... also when i Alt+Tab from game everytime crashes... is there a workaround for this or just wait for update?

software has already been updated, try restarting the PC
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 31968
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 113666
Благодарил (а): 6203 раза
Поблагодарили: 16248 раз
Russia

Escape from Tarkov

Сообщение Iskander » 01 дек 2018, 18:48

EFT https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=72&p=132288#p132288
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 31968
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 113666
Благодарил (а): 6203 раза
Поблагодарили: 16248 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 01 дек 2018, 19:01

Vulpeculaa писал(а):
Dzmitry писал(а):Good day.
Did you leave the application in the payment info ??

Yes I did

По всем вопросам в VIP зал. В оплате вас не было.
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 23
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 07:17

Forum account can't log in to cheat launcher
Аватара пользователя
dewier
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 1053
Зарегистрирован: 14 дек 2017, 15:31
Репутация: 545
Благодарил (а): 135 раз
Поблагодарили: 225 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение dewier » 02 дек 2018, 08:35

kialpppp писал(а):Forum account can't log in to cheat launcher

you need to register apart in the cheat launcher at first, it has no direct connection with your forum's ID
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 23
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 10:00

I cheat time to recharge to the forum account.
How to do
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 6745
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1828 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 дек 2018, 10:19

kialpppp писал(а):I cheat time to recharge to the forum account.
How to do

Forum account is not associated with the account from the launcher. you need to separately register in the launcher.
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 23
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 11:10

Normalin писал(а):
kialpppp писал(а):I cheat time to recharge to the forum account.
How to do

Forum account is not associated with the account from the launcher. you need to separately register in the launcher.

I recharged for 30 days to cheat on the forum account, but found that I could not use it.
Аватара пользователя
IEX
 Майор ★VIP★
 Майор ★VIP★
Сообщения: 1217
Зарегистрирован: 30 июн 2018, 21:01
Репутация: 1002
Благодарил (а): 235 раз
Поблагодарили: 291 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение IEX » 02 дек 2018, 12:39

kialpppp писал(а):
Normalin писал(а):Forum account is not associated with the account from the launcher. you need to separately register in the launcher.

I recharged for 30 days to cheat on the forum account, but found that I could not use it.

Hi.
You need to register in the launcher separately. And the use login to make a donation.
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 23
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 14:26

Now the money has been paid, but I have not received the subscription.

I pay first, activate my subscription, and sign up for an account.

Вернуться в «CHAT: Bro, come in and chat (For all Crazy Coders users)»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 174 гостя