CHEATS CS2, LoL, Rust, EFT, PUBG, Texas Massacre, CoD, Apex, DayZ, Farlight, Marauders, Hunt, Scum, SoT, 7days, DbD, Ark

Come in - don't be afraid, come out - don't cry)
Аватара пользователя
DrRain
Запах
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение DrRain » 28 ноя 2018, 01:43

DrRain писал(а):
Normalin писал(а):Are you downloading the ultimate version of the software?
send me a screenshot of the launcher in the attachment

roe.png

roe2.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
max33
Полковник ★VIP★
Сообщения: 851
Зарегистрирован: 22 ноя 2017, 20:39
Репутация: 1248
Благодарил (а): 360 раз
Поблагодарили: 401 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение max33 » 28 ноя 2018, 12:11

ГГ_изи :)
phpBB [youtube]
Аватара пользователя
DrRain
Запах
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение DrRain » 28 ноя 2018, 15:11

News for my problem?
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 28 ноя 2018, 15:17

DrRain писал(а):News for my problem?

Good day.
For now, wait, the administration will be on the project and see all ...
Аватара пользователя
VirtualCC
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 2891
Зарегистрирован: 01 авг 2017, 13:55
Репутация: 3634
Благодарил (а): 1437 раз
Поблагодарили: 963 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение VirtualCC » 29 ноя 2018, 13:10

Freq92 писал(а):
VirtualCC писал(а):Good afternoon, what version of Windows do you have on your PC?
What are your problems, describe.



I have Windows 10.

I downloaded your launcher and registered a new account. After that i made donate but when i login to launcher i dont have any cheats.


Restart the launcher again
if there is no subscription, please check if your login is correct in OPLATA INFO
Аватара пользователя
Freq92
Запах
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 29 ноя 2018, 12:46
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Freq92 » 29 ноя 2018, 13:13

VirtualCC писал(а):
Freq92 писал(а):

I have Windows 10.

I downloaded your launcher and registered a new account. After that i made donate but when i login to launcher i dont have any cheats.


Restart the launcher again
if there is no subscription, please check if your login is correct in OPLATA INFO


I resarted it many times and yes my login in launcher is the same like in OPLATA INFO
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 6745
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1828 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 29 ноя 2018, 13:18

Freq92 писал(а):
VirtualCC писал(а):
Restart the launcher again
if there is no subscription, please check if your login is correct in OPLATA INFO


I resarted it many times and yes my login in launcher is the same like in OPLATA INFO

it means that when you activated, you still made a mistake, because if everything were right, you would have a subscription in the launcher.
now you need to write in the correspondence tab that you need manual activation of software + your correct, peregistrirovanny login from launcher
Аватара пользователя
Freq92
Запах
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 29 ноя 2018, 12:46
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Freq92 » 29 ноя 2018, 13:22

Normalin писал(а):
Freq92 писал(а):
I resarted it many times and yes my login in launcher is the same like in OPLATA INFO

it means that when you activated, you still made a mistake, because if everything were right, you would have a subscription in the launcher.
now you need to write in the correspondence tab that you need manual activation of software + your correct, peregistrirovanny login from launcher



Ok thank you so much but could you tell me where to find this correspondence tab ?
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 6745
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1828 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 29 ноя 2018, 13:27

Freq92 писал(а):
Normalin писал(а):it means that when you activated, you still made a mistake, because if everything were right, you would have a subscription in the launcher.
now you need to write in the correspondence tab that you need manual activation of software + your correct, peregistrirovanny login from launcher



Ok thank you so much but could you tell me where to find this correspondence tab ?

on oplata.info in your donation. lay a little lower, there you will see a tab.
Аватара пользователя
DrRain
Запах
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение DrRain » 29 ноя 2018, 17:31

but what about my problem? It's been two days, I sent a message on oplata, but nothing. I bought both cheats and I find myself with missing days and the final edition on the loader, but loading the Limited version on the game.
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 29 ноя 2018, 17:36

DrRain писал(а):but what about my problem? It's been two days, I sent a message on oplata, but nothing. I bought both cheats and I find myself with missing days and the final edition on the loader, but loading the Limited version on the game.

Good day.
The answer on oplata, according to the rules 72h ... Do not worry, the problem will be solved.
Аватара пользователя
syncc
Запах
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 30 ноя 2018, 00:32
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение syncc » 30 ноя 2018, 00:38

Hey why is ingame not showing my ESP? Only when im pressing F12 for close time?
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 30 ноя 2018, 00:44

syncc писал(а):Hey why is ingame not showing my ESP? Only when im pressing F12 for close time?

Good day.
Your system?
What software ??
Аватара пользователя
DrRain
Запах
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение DrRain » 30 ноя 2018, 17:43

but why does the aimbot work so badly? [ROE]
it never stands still and moves left right up down
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 30 ноя 2018, 17:48

DrRain писал(а):but why does the aimbot work so badly? [ROE]
it never stands still and moves left right up down

Good day.
Make less sensitivity on the mouse ...
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 20:35

Hello, i get error vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine... idk what that is about?
Аватара пользователя
IEX
 Майор ★VIP★
 Майор ★VIP★
Сообщения: 1217
Зарегистрирован: 30 июн 2018, 21:01
Репутация: 1002
Благодарил (а): 235 раз
Поблагодарили: 291 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение IEX » 30 ноя 2018, 20:39

Ginacy писал(а):Hello, i get error vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine... idk what that is about?

Hi. Our software does not work on virtual machines
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 20:41

i am not using a virtual machine... i have it on usb
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 6745
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1828 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 30 ноя 2018, 20:45

Ginacy писал(а):i am not using a virtual machine... i have it on usb

disable hyper v
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 20:48

hyper V is not enabled
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 20:53

also i have tryied formating the usb and still get same error... it happened after las Windows Update
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 6745
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1828 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 30 ноя 2018, 21:05

Ginacy писал(а):also i have tryied formating the usb and still get same error... it happened after las Windows Update

roll back
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 21:32

i actually enabled hyper V, than i disabled it and now it loads
Аватара пользователя
Ginacy
Черпак
Сообщения: 81
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 6 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 23:25

Sorry, but i am still having problems with error "vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine"... it worked after i Enabled then disabled hyper v but Menu did not show up in game. I restarted and i get same error. I tryied : formating usb ( fat 32 and ntfs), new download launcher, other USB drive, Roll back last windows update, updated c++ redistributables, nothing worked. I have other launchers from other cheats and all work... I have Tarkovski for over 1 year now and i never got this error untill now. All i changed was nvidia lattest driver and windows lattest update. Any ideeas?
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал Армии ★VIP★
Сообщения: 7734
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4934
Благодарил (а): 1154 раза
Поблагодарили: 2196 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 30 ноя 2018, 23:31

Ginacy писал(а):Sorry, but i am still having problems with error "vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine"... it worked after i Enabled then disabled hyper v but Menu did not show up in game. I restarted and i get same error. I tryied : formating usb ( fat 32 and ntfs), new download launcher, other USB drive, Roll back last windows update, updated c++ redistributables, nothing worked. I have other launchers from other cheats and all work... I have Tarkovski for over 1 year now and i never got this error untill now. All i changed was nvidia lattest driver and windows lattest update. Any ideeas?

Good day.
Try disabling virtualization in BIOS. Reboot.
Most likely you play the notebook, disconnect through the BIOS.

Вернуться в «CHAT: Bro, come in and chat (For all Crazy Coders users)»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 203 гостя