Cheats: Apex Legends, Rainbow Six, Ring of Elysium, Escape from Tarkov, Battlefield, ARK, Arma, WarFace, PUBG, RUST

VIP users are served only in VIP rooms
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 мар 2019, 14:27

mubarakqtr писал(а):this massg ( 1003
For additional information and details, please contact the seller directly or use an alternative payment method. )

I informed the admin about your problem. He replied that the problem is most likely related to your bank, call your bank. Either expect donations to be connected via paypal, this method will be added soon.
Аватара пользователя
mubarakqtr
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 50
Зарегистрирован: 30 сен 2018, 11:51
Репутация: 25
Благодарил (а): 11 раз
Поблагодарили: 1 раз
Qatar

Re: Contact us / tech support

Сообщение mubarakqtr » 02 мар 2019, 15:15

Normalin писал(а):
mubarakqtr писал(а):this massg ( 1003
For additional information and details, please contact the seller directly or use an alternative payment method. )

I informed the admin about your problem. He replied that the problem is most likely related to your bank, call your bank. Either expect donations to be connected via paypal, this method will be added soon.



i cant wit anymore i Donate now BTC and i will donate thanx guys btw
Аватара пользователя
mubarakqtr
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 50
Зарегистрирован: 30 сен 2018, 11:51
Репутация: 25
Благодарил (а): 11 раз
Поблагодарили: 1 раз
Qatar

Re: Contact us / tech support

Сообщение mubarakqtr » 02 мар 2019, 15:15

i mean i Donate BTC xD
Аватара пользователя
mubarakqtr
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 50
Зарегистрирован: 30 сен 2018, 11:51
Репутация: 25
Благодарил (а): 11 раз
Поблагодарили: 1 раз
Qatar

Re: Contact us / tech support

Сообщение mubarakqtr » 02 мар 2019, 15:40

Normalin писал(а):
mubarakqtr писал(а):this massg ( 1003
For additional information and details, please contact the seller directly or use an alternative payment method. )

I informed the admin about your problem. He replied that the problem is most likely related to your bank, call your bank. Either expect donations to be connected via paypal, this method will be added soon.

ok i finish donate and everythink is ok but now im wit for accept the admin my account :)
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 мар 2019, 16:00

mubarakqtr писал(а):ok i finish donate and everythink is ok but now im wit for accept the admin my account :)

After the donation, you should have received the instructions that you had to follow and send in the same place in the donation to the chat. Do not forget to write a post in the topic of donations on VIP GOLD as others:

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewforum.php?f=172
Аватара пользователя
mubarakqtr
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 50
Зарегистрирован: 30 сен 2018, 11:51
Репутация: 25
Благодарил (а): 11 раз
Поблагодарили: 1 раз
Qatar

Re: Contact us / tech support

Сообщение mubarakqtr » 02 мар 2019, 16:03

Normalin писал(а):
mubarakqtr писал(а):ok i finish donate and everythink is ok but now im wit for accept the admin my account :)

After the donation, you should have received the instructions that you had to follow and send in the same place in the donation to the chat. Do not forget to write a post in the topic of donations on VIP GOLD as others:

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewforum.php?f=172

i do this befor . am wit my friend
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 мар 2019, 16:04

mubarakqtr писал(а): i do this befor . am wit my friend

For free days as a gift, you need to specify 1 software to choose from. Keep this in mind when sending instructions to oplata.info.
Аватара пользователя
mubarakqtr
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 50
Зарегистрирован: 30 сен 2018, 11:51
Репутация: 25
Благодарил (а): 11 раз
Поблагодарили: 1 раз
Qatar

Re: Contact us / tech support

Сообщение mubarakqtr » 02 мар 2019, 16:06

Normalin писал(а):
mubarakqtr писал(а): i do this befor . am wit my friend

For free days as a gift, you need to specify 1 software to choose from. Keep this in mind when sending instructions to oplata.info.

i can use 1 softwer only ? what you mean dude !
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 мар 2019, 16:21

mubarakqtr писал(а):i can use 1 softwer only ? what you mean dude !

For the promotion you get free days only for one selected software. VIP status gives you access to a donation for all VIP service projects.
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 мар 2019, 16:22

mubarakqtr писал(а):the list information i send to Email

You need to send the completed instructions to the chat. All communication is happening there now. Disclosure of information and correspondence from there is prohibited.
Аватара пользователя
mubarakqtr
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 50
Зарегистрирован: 30 сен 2018, 11:51
Репутация: 25
Благодарил (а): 11 раз
Поблагодарили: 1 раз
Qatar

Re: Contact us / tech support

Сообщение mubarakqtr » 02 мар 2019, 20:49

even i donate VIP still have wit seller ?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 мар 2019, 20:49

mubarakqtr писал(а):even i donate VIP still have wit seller ?

Yes, when the admin checks the information, he will give you VIP status.
Аватара пользователя
mubarakqtr
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 50
Зарегистрирован: 30 сен 2018, 11:51
Репутация: 25
Благодарил (а): 11 раз
Поблагодарили: 1 раз
Qatar

Re: Contact us / tech support

Сообщение mubarakqtr » 02 мар 2019, 20:51

Normalin писал(а):
mubarakqtr писал(а):even i donate VIP still have wit seller ?

Yes, when the admin checks the information, he will give you VIP status.

thank you
Аватара пользователя
mubarakqtr
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 50
Зарегистрирован: 30 сен 2018, 11:51
Репутация: 25
Благодарил (а): 11 раз
Поблагодарили: 1 раз
Qatar

Re: Contact us / tech support

Сообщение mubarakqtr » 03 мар 2019, 13:00

hi , can someone see my order please ? am wit plz
Аватара пользователя
laowai
Майор ★VIP★
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
Репутация: 1528
Благодарил (а): 215 раз
Поблагодарили: 304 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение laowai » 03 мар 2019, 17:52

mubarakqtr писал(а):hi , can someone see my order please ? am wit plz
You must wait up to 48 hours for answer according to the forum rules. And weekends don't included. So just wait for an answer
Аватара пользователя
Nexo
Запах
Сообщения: 17
Зарегистрирован: 06 фев 2019, 20:12
Репутация: 0
Germany

Re: Contact us / tech support

Сообщение Nexo » 04 мар 2019, 06:36

Do there is a Plan for releasing a Warface (EN) Cheat for non VIP Users?
I would really appreciate that, even if its only the ESP without any Misc or Aimbot Settings =)
Аватара пользователя
laowai
Майор ★VIP★
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
Репутация: 1528
Благодарил (а): 215 раз
Поблагодарили: 304 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение laowai » 05 мар 2019, 18:37

Nexo писал(а):Do there is a Plan for releasing a Warface (EN) Cheat for non VIP Users?
I would really appreciate that, even if its only the ESP without any Misc or Aimbot Settings =)
That soft is under updating now but anyway there are no plan to open Warface-MH for non-VIP user yet.
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 16306
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 51376
Благодарил (а): 4860 раз
Поблагодарили: 10832 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 07 мар 2019, 05:09

Nexo писал(а):Do there is a Plan for releasing a Warface (EN) Cheat for non VIP Users?
I would really appreciate that, even if its only the ESP without any Misc or Aimbot Settings =)

Время покажет )
Аватара пользователя
youzi233
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 06 фев 2019, 15:47
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение youzi233 » 07 мар 2019, 09:54

Can I help change my password?
Аватара пользователя
SneakyFoxes
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 4536
Зарегистрирован: 03 сен 2017, 16:39
Репутация: 5382
Благодарил (а): 1333 раза
Поблагодарили: 1867 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение SneakyFoxes » 07 мар 2019, 10:02

youzi233 писал(а):Can I help change my password?

Change the password via donate. This topic is all indicated. https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=5
Аватара пользователя
youzi233
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 06 фев 2019, 15:47
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение youzi233 » 07 мар 2019, 10:10

Donate 30$? I Donate a key for 15$, your support is especially expensive. I want to Donate keys in bulk. But you have never responded to me.
Аватара пользователя
SneakyFoxes
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 4536
Зарегистрирован: 03 сен 2017, 16:39
Репутация: 5382
Благодарил (а): 1333 раза
Поблагодарили: 1867 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение SneakyFoxes » 07 мар 2019, 10:13

youzi233 писал(а):Donate 30$? I Donate a key for 15$, your support is especially expensive. I want to Donate keys in bulk. But you have never responded to me.

Your forgetfulness costs dearly and not technical support. We always warn: Write the login and password separately in a notebook.
Аватара пользователя
youzi233
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 06 фев 2019, 15:47
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение youzi233 » 07 мар 2019, 10:19

SneakyFoxes писал(а):
youzi233 писал(а):Donate 30$? I Donate a key for 15$, your support is especially expensive. I want to Donate keys in bulk. But you have never responded to me.

Your forgetfulness costs dearly and not technical support. We always warn: Write the login and password separately in a notebook.

I know the account password. But my buyer refunded. I want to change the password for resale
Аватара пользователя
youzi233
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 06 фев 2019, 15:47
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение youzi233 » 07 мар 2019, 12:48

Dealer discount. When can I get it?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 07 мар 2019, 12:57

youzi233 писал(а):Dealer discount. When can I get it?

tell me your username from the launcher to which you want to change the password for resale.
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 07 мар 2019, 13:11

youzi233 писал(а):...

I told the admin login from the launcher. he will decide what to do with you. By the rules, the sale of launcher accounts is prohibited, so it is possible that your account will simply be banned from the service.
Аватара пользователя
youzi233
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 06 фев 2019, 15:47
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение youzi233 » 07 мар 2019, 13:18

Normalin писал(а):
youzi233 писал(а):...

I told the admin login from the launcher. he will decide what to do with you. By the rules, the sale of launcher accounts is prohibited, so it is possible that your account will simply be banned from the service.

Your support is awesome. I lost 15$.
Аватара пользователя
youzi233
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 06 фев 2019, 15:47
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение youzi233 » 07 мар 2019, 13:20

I have sold more than 20 keys. Only this time to find your support. Is it treated like this?
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 16306
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 51376
Благодарил (а): 4860 раз
Поблагодарили: 10832 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 07 мар 2019, 16:19

youzi233
I don't understand, what your is problem?
wholesale keys will be available within a few days https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=174&t=65
Аватара пользователя
youzi233
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 06 фев 2019, 15:47
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение youzi233 » 08 мар 2019, 11:29

Iskander писал(а):youzi233
I don't understand, what your is problem?
wholesale keys will be available within a few days https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=174&t=65


Can you change the password for me?
Аватара пользователя
tree41q
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 16 окт 2018, 18:23
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение tree41q » 09 мар 2019, 02:26

[quote="youzi233"][/quote]

I saw you on the list of the reseller thread. It is currently not possible to Donate cheats with paypal, so are you able to sell any keys with this payment method?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 09 мар 2019, 03:00

tree41q писал(а):
youzi233 писал(а):.


I saw you on the list of the reseller thread. It is currently not possible to Donate cheats with paypal, so are you able to sell any keys with this payment method?

in the function of the quotation, put a symbol, for example a period, so that the quotation would work.
Аватара пользователя
Fenderrr1
Запах
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 09 мар 2019, 12:46
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Fenderrr1 » 09 мар 2019, 13:54

Hello. I can't install windows patch in launcher. I have error 'dev_partion_faild 1' in istall process. Antivirus and brandmayer is off. I'm try
various file systems on usb drive.
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 09 мар 2019, 16:23

Fenderrr1 писал(а):Hello. I can't install windows patch in launcher. I have error 'dev_partion_faild 1' in istall process. Antivirus and brandmayer is off. I'm try
various file systems on usb drive.

Good day.
Check Secure boot in BIOS. Need to disable.
Аватара пользователя
Fenderrr1
Запах
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 09 мар 2019, 12:46
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Fenderrr1 » 09 мар 2019, 16:46

Dzmitry писал(а):
Fenderrr1 писал(а):Hello. I can't install windows patch in launcher. I have error 'dev_partion_faild 1' in istall process. Antivirus and brandmayer is off. I'm try
various file systems on usb drive.

Good day.
Check Secure boot in BIOS. Need to disable.


It's disabled, i'm check it in msinfo32.
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 09 мар 2019, 16:55

Fenderrr1 писал(а):It's disabled, i'm check it in msinfo32.

What is your Windows? Build? Windows original? Not an assembly? You can attach the screen through attachments. Search, winver.
Аватара пользователя
Fenderrr1
Запах
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 09 мар 2019, 12:46
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Fenderrr1 » 09 мар 2019, 17:04

Dzmitry писал(а):
Fenderrr1 писал(а):It's disabled, i'm check it in msinfo32.

What is your Windows? Build? Windows original? Not an assembly? You can attach the screen through attachments. Search, winver.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 09 мар 2019, 17:18

Fenderrr1 писал(а):
Dzmitry писал(а):What is your Windows? Build? Windows original? Not an assembly? You can attach the screen through attachments. Search, winver.

1. You have outdated windows version 1709.
Try upgrading to 1803. (most stable or 1809). If you fail, you will need to install the original version of Windows on a clean.
2. You have Hyper V enabled, you must disable it.
Аватара пользователя
Fenderrr1
Запах
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 09 мар 2019, 12:46
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Fenderrr1 » 09 мар 2019, 19:05

Dzmitry писал(а):
Fenderrr1 писал(а):

1. You have outdated windows version 1709.
Try upgrading to 1803. (most stable or 1809). If you fail, you will need to install the original version of Windows on a clean.
2. You have Hyper V enabled, you must disable it.


Thanks, update windows to last build helps)
Аватара пользователя
umadbro5
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 04 мар 2019, 23:34
Репутация: 25
Поблагодарили: 1 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение umadbro5 » 10 мар 2019, 01:11

Hi, I donated 490 rubles to get to arma 3, but I’m new so i don’t know how to do it, sorry if i got the wrong place to post my message, have a good day
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 10 мар 2019, 09:25

umadbro5 писал(а):Hi, I donated 490 rubles to get to arma 3, but I’m new so i don’t know how to do it, sorry if i got the wrong place to post my message, have a good day

This software from the VIP section. Thanks for the donation, but you can't get software without VIP status. how to get VIP status you can find out here:

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=172&t=125
Аватара пользователя
umadbro5
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 04 мар 2019, 23:34
Репутация: 25
Поблагодарили: 1 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение umadbro5 » 10 мар 2019, 11:01

Normalin писал(а):
umadbro5 писал(а):Hi, I donated 490 rubles to get to arma 3, but I’m new so i don’t know how to do it, sorry if i got the wrong place to post my message, have a good day

This software from the VIP section. Thanks for the donation, but you can't get software without VIP status. how to get VIP status you can find out here:

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=172&t=125


Thank you very much, so I have to Donate for 13,990 RUB? the status stays then how long?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 10 мар 2019, 11:33

umadbro5 писал(а):
Normalin писал(а):This software from the VIP section. Thanks for the donation, but you can't get software without VIP status. how to get VIP status you can find out here:

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=172&t=125


Thank you very much, so I have to Donate for 13,990 RUB? the status stays then how long?

Good day.
VIP status is assigned permanently and provides access to VIP software.
Аватара пользователя
LADITO
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 10 мар 2019, 16:24
Репутация: 0
Благодарил (а): 2 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение LADITO » 10 мар 2019, 17:47

secure_boot_enabled
patch_not_support


rebyat vidalo oshibku ...chto delat podskajite pliz
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 10 мар 2019, 17:58

LADITO писал(а):secure_boot_enabled
patch_not_support
rebyat vidalo oshibku ...chto delat podskajite pliz

Доброго дня.
Отключите secure_boot в БИОС.
Disable secure_boot in BIOS.
Аватара пользователя
LADITO
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 10 мар 2019, 16:24
Репутация: 0
Благодарил (а): 2 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение LADITO » 10 мар 2019, 18:01

Dzmitry писал(а):
LADITO писал(а):secure_boot_enabled
patch_not_support
rebyat vidalo oshibku ...chto delat podskajite pliz

Доброго дня.
Отключите secure_boot в БИОС.
Disable secure_boot in BIOS.

da no kak??? u menya asus rog win 10 tam bios interfeis voobshe kakoi-to inoplanetniy :)))
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 10 мар 2019, 18:06

LADITO писал(а):
Dzmitry писал(а):Доброго дня.
Отключите secure_boot в БИОС.
Disable secure_boot in BIOS.

da no kak??? u menya asus rog win 10 tam bios interfeis voobshe kakoi-to inoplanetniy :)))

Если у Вас есть поддержка secure_boot, можно проверить Windows + R, ввести msinfo32 и нажать Enter.
Значит можно отключить, можете глянуть в гугле по данным Вашей материнки..
У меня допустим не поддерживается
Сек.png

Тут уже Вы должны найти сами.. ;)
Посмотрите в меню загрузки в биосе, вкладка "Boot"
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
LADITO
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 10 мар 2019, 16:24
Репутация: 0
Благодарил (а): 2 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение LADITO » 10 мар 2019, 19:02

Dzmitry писал(а):
LADITO писал(а):da no kak??? u menya asus rog win 10 tam bios interfeis voobshe kakoi-to inoplanetniy :)))

Если у Вас есть поддержка secure_boot, можно проверить Windows + R, ввести msinfo32 и нажать Enter.
Значит можно отключить, можете глянуть в гугле по данным Вашей материнки..
У меня допустим не поддерживается
Сек.png
Тут уже Вы должны найти сами.. ;)
Посмотрите в меню загрузки в биосе, вкладка "Boot"


кое как выключил и все равно при нажатии патч лоадер выдает ошибку :(((
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 10 мар 2019, 19:05

LADITO писал(а):
Dzmitry писал(а):Если у Вас есть поддержка secure_boot, можно проверить Windows + R, ввести msinfo32 и нажать Enter.
Значит можно отключить, можете глянуть в гугле по данным Вашей материнки..
У меня допустим не поддерживается
Сек.png
Тут уже Вы должны найти сами.. ;)
Посмотрите в меню загрузки в биосе, вкладка "Boot"


кое как выключил и все равно при нажатии патч лоадер выдает ошибку :(((

Какая ошибка и какая ось у Вас? Поиск, winver, выполнить.
Аватара пользователя
LADITO
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 10 мар 2019, 16:24
Репутация: 0
Благодарил (а): 2 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение LADITO » 10 мар 2019, 19:12

Dzmitry писал(а):
LADITO писал(а):
кое как выключил и все равно при нажатии патч лоадер выдает ошибку :(((

Какая ошибка и какая ось у Вас? Поиск, winver, выполнить.


ver1809 os build 17763.316 win 10

пишет плиз лоад патчед ос
Аватара пользователя
LADITO
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 10 мар 2019, 16:24
Репутация: 0
Благодарил (а): 2 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение LADITO » 10 мар 2019, 19:21

LADITO писал(а):
Dzmitry писал(а):Какая ошибка и какая ось у Вас? Поиск, winver, выполнить.


ver1809 os build 17763.316 win 10

пишет плиз лоад патчед ос



порвал 3 бубна стер обувь...станцевал :))) в итоге выбрал ос с рандомным названием - загрузил (в правом нижнем пишет ос тестовой вепсии) так и должно быть???
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 10 мар 2019, 19:23

LADITO писал(а):
LADITO писал(а):
ver1809 os build 17763.316 win 10

пишет плиз лоад патчед ос



порвал 3 бубна стер обувь...станцевал :))) в итоге выбрал ос с рандомным названием - загрузил (в правом нижнем пишет ос тестовой вепсии) так и должно быть???

Так и должно быть. Почему вы пишете в иностранной тех поддержке? В обычную ТП перейдите.
Аватара пользователя
sherlock019
Запах
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 14 мар 2019, 03:53
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение sherlock019 » 14 мар 2019, 04:32

Hello, i am new here i bought RoE cheat for a month with my credit card but i cant login what can i do ?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 14 мар 2019, 07:41

sherlock019 писал(а):Hello, i am new here i bought RoE cheat for a month with my credit card but i cant login what can i do ?


Good day.
What is the problem? What mistake?
1) The launcher and the forum are not connected in any way, you must register separately.
2) The minimum login length is 3 characters maximum 25, use English letters, numbers, underscore. Spaces, hyphens and other characters are not allowed.
3) Minimum password length 8 characters maximum 25
4) Linking to a computer occurs during the first authorization. Re-registration after binding to the computer is not possible. Always use 1 account to change hwid.
5) Immediately make a backup of your data. Login and password is automatically saved to the file "cfg" next to the launcher.
If you forgot your username or password, you can register a new account, but the old subscription will NOT be saved.
Аватара пользователя
sherlock019
Запах
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 14 мар 2019, 03:53
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение sherlock019 » 14 мар 2019, 12:30

Dzmitry писал(а):
sherlock019 писал(а):Hello, i am new here i bought RoE cheat for a month with my credit card but i cant login what can i do ?


Good day.
What is the problem? What mistake?
1) The launcher and the forum are not connected in any way, you must register separately.
2) The minimum login length is 3 characters maximum 25, use English letters, numbers, underscore. Spaces, hyphens and other characters are not allowed.
3) Minimum password length 8 characters maximum 25
4) Linking to a computer occurs during the first authorization. Re-registration after binding to the computer is not possible. Always use 1 account to change hwid.
5) Immediately make a backup of your data. Login and password is automatically saved to the file "cfg" next to the launcher.
If you forgot your username or password, you can register a new account, but the old subscription will NOT be saved.


Thanks for support Dzmitry. I solved my problem.

1) The launcher and the forum are not connected in any way, you must register separately. I tried with my forum name :D
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 14 мар 2019, 13:06

sherlock019 писал(а):
Thanks for support Dzmitry. I solved my problem.

1) The launcher and the forum are not connected in any way, you must register separately. I tried with my forum name :D

restart the PC, in the choice of OS choose the option of the form fhjfjfjf. From this Windows, download the software according to the instructions.
Аватара пользователя
canalpa
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 14 мар 2019, 03:00
Репутация: 25
Поблагодарили: 2 раза
United States of America

Re: Contact us / tech support

Сообщение canalpa » 14 мар 2019, 15:42

Hello I have just recently purchased vip gold and paid for it yesterday but I did not get a key I got a message telling me to send more information but I don't know where to send more information please help
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 14 мар 2019, 15:46

canalpa писал(а):Hello I have just recently purchased vip gold and paid for it yesterday but I did not get a key I got a message telling me to send more information but I don't know where to send more information please help

Good day.
Chat with the seller, in the payment info, there is a chat at the bottom, there you send your information.
Переписка.png

You received a message from the seller in the mail, go to the payment info. Below there is a chat with the seller, where you can chat ....
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
canalpa
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 14 мар 2019, 03:00
Репутация: 25
Поблагодарили: 2 раза
United States of America

Re: Contact us / tech support

Сообщение canalpa » 14 мар 2019, 17:11

@Dzmitry thank you for your help I translated the Russian message and sent it in English I hope you will be ok with it.
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 14 мар 2019, 19:59

Скрытый текст. Доступен только определённым пользователям
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 16306
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 51376
Благодарил (а): 4860 раз
Поблагодарили: 10832 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 15 мар 2019, 01:40

canalpa писал(а):@Dzmitry thank you for your help I translated the Russian message and sent it in English I hope you will be ok with it.

да, всё понятно :mrgreen:
В VIP зал по всем вопросам - VIP tech support
Аватара пользователя
TheLoGo
Запах
Сообщения: 13
Зарегистрирован: 29 дек 2018, 19:35
Репутация: 0
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение TheLoGo » 15 мар 2019, 09:37

Hi here,I successfully load ROE cheat,but system crashed when I entered the game.
I'm sure I turned windows defenser off,and no antivirus software or firewall.
My computer OS is windows10 17134.590,intel i5-8300.
So what do I do to make ROE cheat work?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 15 мар 2019, 09:57

TheLoGo писал(а):Hi here,I successfully load ROE cheat,but system crashed when I entered the game.
I'm sure I turned windows defenser off,and no antivirus software or firewall.
My computer OS is windows10 17134.590,intel i5-8300.
So what do I do to make ROE cheat work?

What version of software do you use? restart the PC, put the game in window mode and then load the software.
Аватара пользователя
TheLoGo
Запах
Сообщения: 13
Зарегистрирован: 29 дек 2018, 19:35
Репутация: 0
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение TheLoGo » 15 мар 2019, 10:09

Normalin писал(а):
TheLoGo писал(а):Hi here,I successfully load ROE cheat,but system crashed when I entered the game.
I'm sure I turned windows defenser off,and no antivirus software or firewall.
My computer OS is windows10 17134.590,intel i5-8300.
So what do I do to make ROE cheat work?

What version of software do you use? restart the PC, put the game in window mode and then load the software.


my use loader_22.02.2019,game is Borderless.
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 15 мар 2019, 11:00

TheLoGo писал(а):my use loader_22.02.2019,game is Borderless.

I'm not asking about the launcher, but the version of the cheat itself. about the game - you need to put in the window.
Аватара пользователя
TheLoGo
Запах
Сообщения: 13
Зарегистрирован: 29 дек 2018, 19:35
Репутация: 0
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение TheLoGo » 15 мар 2019, 11:10

Normalin писал(а):
TheLoGo писал(а):my use loader_22.02.2019,game is Borderless.

I'm not asking about the launcher, but the version of the cheat itself. about the game - you need to put in the window.


Where can I check version of the cheat itself?
i put the game in window mode,problem has not been solved,when i click on ROE on the steam platform the system will crash and even blue screen.
I put open VT-D in BIOS,and Disable Secure Boot.
Аватара пользователя
lunat1ni
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 18
Зарегистрирован: 09 фев 2019, 07:06
Репутация: 52
Благодарил (а): 25 раз
Поблагодарили: 8 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение lunat1ni » 15 мар 2019, 12:33

Ребят кому написать по поводу VIP статуса?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 15 мар 2019, 12:40

lunat1ni писал(а):Ребят кому написать по поводу VIP статуса?

После доната вам должна была прийти инструкция. Заполняйте ее и отправляйте туда же в чат в донате.
Дальше просто ожидайте, когда админ вам выдаст вип статус.
Аватара пользователя
lunat1ni
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 18
Зарегистрирован: 09 фев 2019, 07:06
Репутация: 52
Благодарил (а): 25 раз
Поблагодарили: 8 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение lunat1ni » 15 мар 2019, 12:48

Normalin писал(а):
lunat1ni писал(а):Ребят кому написать по поводу VIP статуса?

После доната вам должна была прийти инструкция. Заполняйте ее и отправляйте туда же в чат в донате.
Дальше просто ожидайте, когда админ вам выдаст вип статус.

В переписку с продавцом отправлять? на оплата инфо или как?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5931
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 931 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 15 мар 2019, 12:51

lunat1ni писал(а):В переписку с продавцом отправлять? на оплата инфо или как?

Все верно.

П.С. Данная тема поддержки иностранных пользователей, в следующий раз обращайтесь в общий чат по вопросам не связанным с софтом.
Аватара пользователя
lunat1ni
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 18
Зарегистрирован: 09 фев 2019, 07:06
Репутация: 52
Благодарил (а): 25 раз
Поблагодарили: 8 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение lunat1ni » 15 мар 2019, 13:33

Normalin писал(а):
lunat1ni писал(а):В переписку с продавцом отправлять? на оплата инфо или как?

Все верно.

П.С. Данная тема поддержки иностранных пользователей, в следующий раз обращайтесь в общий чат по вопросам не связанным с софтом.

Меня просто сюда человек на форуме отправил....
Аватара пользователя
TheLoGo
Запах
Сообщения: 13
Зарегистрирован: 29 дек 2018, 19:35
Репутация: 0
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение TheLoGo » 15 мар 2019, 14:01

How can I solve the problem me met?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 15 мар 2019, 14:58

TheLoGo писал(а):How can I solve the problem me met?

Good day.
Do you have software POE HV?
If yes, then, enable virtualization in BIOS, disable hyper B.
In Steam to include the frame counter.
ФПС Стим.png

Start the loader, install the patched Windows.
We restart the computer, we select windows of type lknlkaynfgndzhdgd, we disconnect an antivirus, the defender.
Check in the task manager.
Load the loader, select the desired software.
We are loaded.
If there was a lock on the hardware in the game, be sure to roll back windows to a restore point without a ban, or reinstall Windows !!!!
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
TheLoGo
Запах
Сообщения: 13
Зарегистрирован: 29 дек 2018, 19:35
Репутация: 0
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение TheLoGo » 15 мар 2019, 15:53

Dzmitry писал(а):
TheLoGo писал(а):How can I solve the problem me met?

Good day.
Do you have software POE HV?
If yes, then, enable virtualization in BIOS, disable hyper B.
In Steam to include the frame counter.
ФПС Стим.png
Start the loader, install the patched Windows.
We restart the computer, we select windows of type lknlkaynfgndzhdgd, we disconnect an antivirus, the defender.
Check in the task manager.
Load the loader, select the desired software.
We are loaded.
If there was a lock on the hardware in the game, be sure to roll back windows to a restore point without a ban, or reinstall Windows !!!!


How do I disable hyper B? in the BIOS? Can I send the BIOS Settings picture?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5459
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6017
Благодарил (а): 1059 раз
Поблагодарили: 1842 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 15 мар 2019, 15:59

TheLoGo писал(а):How do I disable hyper B? in the BIOS? Can I send the BIOS Settings picture?

Control Panel, all controls, programs and components.
Enabling or disabling components of Windows.
Гипер V.png
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
TheLoGo
Запах
Сообщения: 13
Зарегистрирован: 29 дек 2018, 19:35
Репутация: 0
China

Re: Contact us / tech support

Сообщение TheLoGo » 15 мар 2019, 19:11

Dzmitry писал(а):
TheLoGo писал(а):How do I disable hyper B? in the BIOS? Can I send the BIOS Settings picture?

Control Panel, all controls, programs and components.
Enabling or disabling components of Windows.
Гипер V.png


sir,I did what you said,problem has not been solved,which really drives me crazy.
my PC is windows10 Home 1803 OS:17134.648
Аватара пользователя
blackhawk
Запах
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 12 янв 2019, 20:47
Репутация: 126
Поблагодарили: 2 раза
United States of America

Re: Contact us / tech support

Сообщение blackhawk » 17 мар 2019, 01:38

When you guys switched to the new loader system it messed up my loader login and I am unable to login to the loader now. I am using the correct login information. Please delete the other thread I forgot to put uhide 90
Скрытый текст. Доступен только определённым пользователям

Вернуться в «CHAT: Technical support for foreign users»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: ChibiReaper, qwer7611 и 9 гостей