Contact us / tech support

VIP users are served only in VIP rooms
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 12 янв 2019, 12:35

SneakyFoxes писал(а):
Voltec55 писал(а): yokmu yetkili biri ?

You have been told what to do. What else do you want?



[email protected] <[email protected]>; bu email e 2 defa mail yolladım ilgilenen yok.
Аватара пользователя
laowai
Майор ★VIP★
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
Репутация: 1528
Благодарил (а): 215 раз
Поблагодарили: 304 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение laowai » 12 янв 2019, 14:17

Voltec55 писал(а):[email protected] <[email protected]>; bu email e 2 defa mail yolladım ilgilenen yok.
Don't wrie emails. The answer sl ALREADY given to you below, how to conatact with CC:

2. Write in your wrong donation on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of software + your login and mail from the launcher. Then just wait for the admin when he activates you manually. Waiting for a response from the payment within 48 hours under the rules of work.
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 12 янв 2019, 23:16

Selam ROE hack aldım. ama şuan çalışmıyor. oyun başlatıyor ama daha 30 saniye sonra oyundan atıyor. yardımcı olabilecek varmı?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 12 янв 2019, 23:53

Voltec55 писал(а):Selam ROE hack aldım. ama şuan çalışmıyor. oyun başlatıyor ama daha 30 saniye sonra oyundan atıyor. yardımcı olabilecek varmı?

Speak english please
Аватара пользователя
OcakSonduren
Запах
Сообщения: 12
Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
Репутация: 0
Turkey

Escape From Tarkov

Сообщение OcakSonduren » 13 янв 2019, 01:18

İ Donate Escape From Tarkov Hack But İ Can See my Game İn My Cheat Panel
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Escape From Tarkov

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 01:29

OcakSonduren писал(а):İ Donate Escape From Tarkov Hack But İ Can See my Game İn My Cheat Panel

Apparently you somewhere made a mistake when activating the software. You can view the correct activation procedure here in video:

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29


You now have 2 options to choose :
1. Donate again to the software that interests you, in the new donate on oplata.info in the correspondence tab, write a request to add a jail subscription manually + your login and mail from the launcher. Then you can play with the software right now, provided that the new subscription is correctly activated (watch the video).

2. Write in your wrong donation on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of software + your login and mail from the launcher. Then just wait for the admin when he activates you manually. Waiting for a response from the payment within 48 hours under the rules of work.
Аватара пользователя
OcakSonduren
Запах
Сообщения: 12
Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
Репутация: 0
Turkey

Re: Escape From Tarkov

Сообщение OcakSonduren » 13 янв 2019, 02:34

Normalin писал(а):
OcakSonduren писал(а):İ Donate Escape From Tarkov Hack But İ Can See my Game İn My Cheat Panel

Apparently you somewhere made a mistake when activating the software. You can view the correct activation procedure here in video:

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29


You now have 2 options to choose :
1. Donate again to the software that interests you, in the new donate on oplata.info in the correspondence tab, write a request to add a jail subscription manually + your login and mail from the launcher. Then you can play with the software right now, provided that the new subscription is correctly activated (watch the video).

2. Write in your wrong donation on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of software + your login and mail from the launcher. Then just wait for the admin when he activates you manually. Waiting for a response from the payment within 48 hours under the rules of work.


forum acc or cheat launcher acc ?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Escape From Tarkov

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 03:20

OcakSonduren писал(а):forum acc or cheat launcher acc ?


Good day.
In the payment info, indicate your login from the laucher, the mail from which you donated to the software.

If you donate a second time to the software, indicate your login from the laucher in the activation form.
Логин.png
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
OcakSonduren
Запах
Сообщения: 12
Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
Репутация: 0
Turkey

Re: Escape From Tarkov

Сообщение OcakSonduren » 13 янв 2019, 03:28

Dzmitry писал(а):
OcakSonduren писал(а):forum acc or cheat launcher acc ?


Good day.
In the payment info, indicate your login from the laucher, the mail from which you donated to the software.

If you donate a second time to the software, indicate your login from the laucher in the activation form.
Логин.png


Should I Donate again? how much should I donate ım new here sorry my bad eng. .
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Escape From Tarkov

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 05:22

OcakSonduren писал(а):Should I Donate again? how much should I donate ım new here sorry my bad eng. .

Not necessary.
Who made a donate to the subscription cheat and incorrectly activated: there are 2 options
The 1st one is to make a new donate and activate the new subscription correctly + write in the payment in the "correspondence tab" to manually add the days,
because the first subscription was incorrectly activated.
The 2nd option is to wait for the admin when he can manually activate you, according to the rules, up to 48 hours on workdays.
In the correspondence, indicate your correct username from the loader and the mail with which you donated.
Subscription summarized ...
Аватара пользователя
k3kz3
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 72
Зарегистрирован: 11 окт 2018, 22:14
Репутация: 50
Благодарил (а): 22 раза
Поблагодарили: 6 раз
Germany

Re: Contact us / tech support

Сообщение k3kz3 » 13 янв 2019, 05:30

hey :)
can anyone please link me to the update topic? don't find it anymore.
thank you
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 05:43

k3kz3 писал(а):hey :)
can anyone please link me to the update topic? don't find it anymore.
thank you

Good day...
Update open private software ??
Обн.png

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewforum.php?f=72
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
k3kz3
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 72
Зарегистрирован: 11 окт 2018, 22:14
Репутация: 50
Благодарил (а): 22 раза
Поблагодарили: 6 раз
Germany

Re: Contact us / tech support

Сообщение k3kz3 » 13 янв 2019, 06:00

sorry for doublepost^^ my browser had not updated
Аватара пользователя
orestasn
Запах
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 13 янв 2019, 12:33
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Lithuania

Re: Contact us / tech support

Сообщение orestasn » 13 янв 2019, 12:51

registration fail! hwid is null! any way to fix that?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 12:53

orestasn писал(а):registration fail! hwid is null! any way to fix that?

What error does the launcher give?
Аватара пользователя
orestasn
Запах
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 13 янв 2019, 12:33
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Lithuania

Re: Contact us / tech support

Сообщение orestasn » 13 янв 2019, 13:04

its just what i wrote above
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 13:07

orestasn писал(а):its just what i wrote above

I informed the admin about your mistake, as soon as he tells the reason, I will inform you. Wait a bit

For the future, links to third-party resources are prohibited. Post screenshots in post attachments
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 13:16

orestasn писал(а):its just what i wrote above

Good day.
Do you have your launcher on a flash drive ??
Аватара пользователя
orestasn
Запах
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 13 янв 2019, 12:33
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Lithuania

Re: Contact us / tech support

Сообщение orestasn » 13 янв 2019, 13:37

Dzmitry писал(а):
orestasn писал(а):its just what i wrote above

Good day.
Do you have your launcher on a flash drive ??

yes i have
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 13:45

orestasn писал(а):
Dzmitry писал(а):Good day.
Do you have your launcher on a flash drive ??

yes i have

1.Try to format the USB flash drive in different digits. NTFS, FAT.
2.Chek.
Your system, will recognize the flash drive, as usb flash drive ??? Or how hard drive ??
юсб.png

3. Try another flash drive, another usb port ...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
orestasn
Запах
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 13 янв 2019, 12:33
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Lithuania

Re: Contact us / tech support

Сообщение orestasn » 13 янв 2019, 14:22

Dzmitry писал(а):
orestasn писал(а):yes i have

1.Try to format the USB flash drive in different digits. NTFS, FAT.
2.Chek.
Your system, will recognize the flash drive, as usb flash drive ??? Or how hard drive ??
юсб.png
3. Try another flash drive, another usb port ...

it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 14:36

orestasn писал(а):it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/

The format of the flash drive must be FAT
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 14:38

orestasn писал(а):
Dzmitry писал(а):1.Try to format the USB flash drive in different digits. NTFS, FAT.
2.Chek.
Your system, will recognize the flash drive, as usb flash drive ??? Or how hard drive ??
юсб.png
3. Try another flash drive, another usb port ...

it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/

Try again to remove the flash drive driver through the device manager.
If it does not help, we will wait for the admin response....
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 13 янв 2019, 14:54

привет. Сейчас игра открывается, но фокус не открывается. Панель не появляется. у вас есть ключ или что-то?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 14:56

Voltec55 писал(а):привет. Сейчас игра открывается, но фокус не открывается. Панель не появляется. у вас есть ключ или что-то?

Good day.
What game do you use software for ???
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 13 янв 2019, 14:58

Dzmitry писал(а):
Voltec55 писал(а):привет. Сейчас игра открывается, но фокус не открывается. Панель не появляется. у вас есть ключ или что-то?

Good day.
What game do you use software for ???


ROE
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 14:59

Voltec55 писал(а):
Dzmitry писал(а):Good day.
What game do you use software for ???


ROE

Turn on the frame counter in Steam, fully reboot ...
FPS.png

In the game use windowed mode with frame.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 15:37

orestasn писал(а):it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/

Admin answered me. You may have 3 reasons:
1. Bad hard drive
2. Zero drive serial number
3. Same Serial Numbers
Donate a new hard drive, or expect a new launcher, which is being created.
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 15:44

OcakSonduren писал(а):Do I have to write here

Yes. Do not show your correspondence in oplata.info. Dissemination of information is prohibited.
Аватара пользователя
OcakSonduren
Запах
Сообщения: 12
Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
Репутация: 0
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение OcakSonduren » 13 янв 2019, 15:50

okey How do I add the other days I bought the software again
my new account?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 15:52

OcakSonduren писал(а):okey How do I add the other days I bought the software again
my new account?

Do you have a subscription in the launcher?
To add days to a new subscription, you need to write in the same place in the new donation on the site a request to add days, your login from the launcher and mail to the launcher.
Аватара пользователя
orestasn
Запах
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 13 янв 2019, 12:33
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Lithuania

Re: Contact us / tech support

Сообщение orestasn » 13 янв 2019, 15:58

Normalin писал(а):
orestasn писал(а):it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/

Admin answered me. You may have 3 reasons:
1. Bad hard drive
2. Zero drive serial number
3. Same Serial Numbers
Donate a new hard drive, or expect a new launcher, which is being created.

thanks for helping me out, i already made it work.
Аватара пользователя
OcakSonduren
Запах
Сообщения: 12
Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
Репутация: 0
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение OcakSonduren » 13 янв 2019, 15:58

yes 30 day ım waitıng answer oplata. for other 30 day
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 16260
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 50910
Благодарил (а): 4853 раза
Поблагодарили: 10801 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 13 янв 2019, 16:18

OcakSonduren писал(а):yes 30 day ım waitıng answer oplata. for other 30 day

if incorrectly activated, wait for the reactivation of the payment or do Donat for a new subscription and play in the payment to write to add 30 days - wrong activaroli, we will check and add days as we have time.
Аватара пользователя
Flemma
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 47
Зарегистрирован: 30 дек 2018, 03:09
Репутация: 456
Благодарил (а): 3 раза
Поблагодарили: 19 раз
Germany

Re: Contact us / tech support

Сообщение Flemma » 13 янв 2019, 18:13

Customer tried to register, after registering he tried to log in and loader said "wrong login or password", can you please remove UFO92 from the Database so he can Re Create an account?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 18:27

Flemma писал(а):Customer tried to register, after registering he tried to log in and loader said "wrong login or password", can you please remove .... from the Database so he can Re Create an account?

Good day.
1) If you have forgotten the password from the forum / launcher, then donate 500 rubles and write an application in payment. Info.
3) If you are a VIP user, then for you a separate procedure through payment. Info, in the VIP room you will be instructed.
The application must be of the form:
1. Login
2. mail account (launcher or from the forum)
3. Comment
Application example:
1.Admin
2. [email protected]
3. Forgot password from the forum / launcher.
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 13 янв 2019, 20:07

кольцо элизиума Я вхожу в игру, все идет нормально, в игре ловится в игре и бросает. Что я должен сделать для этого.
Аватара пользователя
laowai
Майор ★VIP★
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
Репутация: 1528
Благодарил (а): 215 раз
Поблагодарили: 304 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение laowai » 14 янв 2019, 09:05

Voltec55 писал(а):кольцо элизиума Я вхожу в игру, все идет нормально, в игре ловится в игре и бросает. Что я должен сделать для этого.
First of all - reinstall the launcher with recently update - https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29
Than install Visual C++ Redistributable Runtimes. You can found full package via Google, just type "Visual C++ Redistributable Runtimes all in one" and follow by first link. Good luck!
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 15 янв 2019, 14:37

yihow2 писал(а):...

it was not necessary to play frankly. Now wait for the spoofer for software.
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 15 янв 2019, 21:24

ПК из Кольца Элизиума был навсегда удален. Я взял икру на 60 дней, можно ли заменить ее другой игрой? с кс идут как пример? :( :(
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 15 янв 2019, 21:40

Voltec55 писал(а):ПК из Кольца Элизиума был навсегда удален. Я взял икру на 60 дней, можно ли заменить ее другой игрой? с кс идут как пример? :( :(

To get access to another software, make a donation to it. No other way.
Аватара пользователя
laowai
Майор ★VIP★
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
Репутация: 1528
Благодарил (а): 215 раз
Поблагодарили: 304 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение laowai » 15 янв 2019, 23:18

Voltec55 писал(а):ПК из Кольца Элизиума был навсегда удален. Я взял икру на 60 дней, можно ли заменить ее другой игрой? с кс идут как пример? :( :(
A HWID Spoofer for ROE soft will be ready as soon as possible. So you can make a donation to become a VIP member and get access to top soft.
See here for details: https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=172&t=125

In other case you must donate to another cheat anyway
Аватара пользователя
TarkovCheat500
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 27 июл 2018, 21:11
Репутация: 0
France

Re: Contact us / tech support

Сообщение TarkovCheat500 » 17 янв 2019, 15:43

Hello i have aproblem i recently Donate ROE cheat so i download and instal the launcher yersteday when the cheat was off and today after relaunching my computer when i'm in the Login of the launcher he told me Unkwod HWID but i haven't change HWID seen yersteday ...
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 16260
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 50910
Благодарил (а): 4853 раза
Поблагодарили: 10801 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 17 янв 2019, 15:46

TarkovCheat500 писал(а):Hello i have aproblem i recently Donate ROE cheat so i download and instal the launcher yersteday when the cheat was off and today after relaunching my computer when i'm in the Login of the launcher he told me Unkwod HWID but i haven't change HWID seen yersteday ...

Hello.
Very strange, try to launch again, maybe you turned on or turned off something on your computer or you have viruses, clean your computer and write to us for payment - ask to change hwid.
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 16260
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 50910
Благодарил (а): 4853 раза
Поблагодарили: 10801 раз
Russia

Ring of Elysium

Сообщение Iskander » 17 янв 2019, 15:49

Voltec55 писал(а):ПК из Кольца Элизиума был навсегда удален. Я взял икру на 60 дней, можно ли заменить ее другой игрой? с кс идут как пример? :( :(

Soon there will be a spoofer - bypassing locks you will be able to play with the new version of the software - follow the update theme.
Скоро будет спуфер - обход блокировок вы сможете играть с новой версией софта - следите за темой обновления.
Аватара пользователя
TarkovCheat500
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 27 июл 2018, 21:11
Репутация: 0
France

Re: Contact us / tech support

Сообщение TarkovCheat500 » 17 янв 2019, 15:50

OK i have relaunch make a clean scan i didn't touch anithing on or off where can i write you for hwid change ?
Аватара пользователя
SneakyFoxes
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 4494
Зарегистрирован: 03 сен 2017, 16:39
Репутация: 5341
Благодарил (а): 1327 раз
Поблагодарили: 1860 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение SneakyFoxes » 17 янв 2019, 15:52

TarkovCheat500 писал(а):OK i have relaunch make a clean scan i didn't touch anithing on or off where can i write you for hwid change ?

Write in payment. In the correspondence tab.
Аватара пользователя
TarkovCheat500
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 27 июл 2018, 21:11
Репутация: 0
France

Re: Contact us / tech support

Сообщение TarkovCheat500 » 17 янв 2019, 16:09

I'm talking on the Digiseller but nobody answer it's normal or i do something rong ? thx in advance
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 17 янв 2019, 16:15

TarkovCheat500 писал(а):I'm talking on the Digiseller but nobody answer it's normal or i do something rong ? thx in advance

answer within 48 hours, wait
Аватара пользователя
darkness2793
Запах
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 17 янв 2019, 23:22
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение darkness2793 » 17 янв 2019, 23:26

I bought Roe MH ultimate but the menu ingame does not have Aimbot option it just has esp and radar
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 17 янв 2019, 23:51

darkness2793 писал(а):I bought Roe MH ultimate but the menu ingame does not have Aimbot option it just has esp and radar

Because most likely you all the same mistakenly made a donat to the usual version of the software.
Аватара пользователя
darkness2793
Запах
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 17 янв 2019, 23:22
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение darkness2793 » 17 янв 2019, 23:57

Normalin писал(а):
darkness2793 писал(а):I bought Roe MH ultimate but the menu ingame does not have Aimbot option it just has esp and radar

Because most likely you all the same mistakenly made a donat to the usual version of the software.


I think you are right sorry, its my first time and i wanted to test crazy coders product, Can it be changed without donating again?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 18 янв 2019, 00:06

darkness2793 писал(а):
I think you are right sorry, its my first time and i wanted to test crazy coders product, Can it be changed without donating again?

Sorry, but the rules of the forum do not provide. You can make a donor donation to the ultimate version of the software and in your donation in the correspondence tab write a request to transfer your subscription from the usual software to the ultimate version. Add your login and mail from the launcher there.
Аватара пользователя
TarkovCheat500
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 27 июл 2018, 21:11
Репутация: 0
France

Re: Contact us / tech support

Сообщение TarkovCheat500 » 18 янв 2019, 11:23

Hi boy i need some info about the rage mod of aimbot on ROE it seems very off and sometime aim near the target but not on the target legit aim tho work 100% but have no bullet prediction sad ...
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 18 янв 2019, 11:37

TarkovCheat500 писал(а):Hi boy i need some info about the rage mod of aimbot on ROE it seems very off and sometime aim near the target but not on the target legit aim tho work 100% but have no bullet prediction sad ...

Don’t use rage aimbot for now. It’s broken.
Аватара пользователя
laowai
Майор ★VIP★
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
Репутация: 1528
Благодарил (а): 215 раз
Поблагодарили: 304 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение laowai » 18 янв 2019, 11:44

TarkovCheat500 писал(а):Hi boy i need some info about the rage mod of aimbot on ROE it seems very off and sometime aim near the target but not on the target legit aim tho work 100% but have no bullet prediction sad ...
Try to don't use aimbot and especially rage technique at all, because you can be easily detected. Regarding your question - Legit AIM = no prediction. Did you set the General Sensitivity to 50 for correct work of legit AIM? But anyway, try to play as legit as possible. At least try to randomize your shooting pattern e.g use aimbot only in the end of shooting to enemy for his final death and for next enemy don't use aimbot at all. Good luck!
Аватара пользователя
TarkovCheat500
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 27 июл 2018, 21:11
Репутация: 0
France

Re: Contact us / tech support

Сообщение TarkovCheat500 » 18 янв 2019, 11:55

ok thx for the info yes i put aim on left clic so prety legit no lock aiming at all ^^ only when shooting thx for the explaination boys
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 18 янв 2019, 16:59

Banephomet писал(а):Privet Iskander, Не могли бы вы помочь мне с установкой читов, я могу говорить по-русски, но читать и писать мне сложно. Скажите, пожалуйста, свои разногласия или примите меня в группу ВКонтакте, чтобы было возможно нормальное общение.

support for foreign users in this topic. Ask your questions here, they will help you. admins are busy working, user support is handled by the users themselves
Аватара пользователя
eXoTe30
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 16:45
Репутация: 0
Благодарил (а): 2 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение eXoTe30 » 18 янв 2019, 17:25

Hi guys, i try to help me but i could not figuere out why it is not working correctly.

My issue:
Loading of the hack is working
Starting Steam as admin works
Starting game works
Loading hack works also but the hack is not shown even if i press insert. It only shows me when the steam overlay appears (friend comes online / screenshot is taken / etc) if the steam overlay turns off and the game is running it is not possible to see the hack / enemies (i am using Windows 1803 and the game ROE in windowed or full screen - tried both)

Hopefully you can help me.
Аватара пользователя
SneakyFoxes
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 4494
Зарегистрирован: 03 сен 2017, 16:39
Репутация: 5341
Благодарил (а): 1327 раз
Поблагодарили: 1860 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение SneakyFoxes » 18 янв 2019, 17:30

eXoTe30 писал(а):Hi guys, i try to help me but i could not figuere out why it is not working correctly.

My issue:
Loading of the hack is working
Starting Steam as admin works
Starting game works
Loading hack works also but the hack is not shown even if i press insert. It only shows me when the steam overlay appears (friend comes online / screenshot is taken / etc) if the steam overlay turns off and the game is running it is not possible to see the hack / enemies (i am using Windows 1803 and the game ROE in windowed or full screen - tried both)

Hopefully you can help me.

Turn on the frame counter in Steam, fully reboot ...
FPS.png
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
SneakyFoxes
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 4494
Зарегистрирован: 03 сен 2017, 16:39
Репутация: 5341
Благодарил (а): 1327 раз
Поблагодарили: 1860 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение SneakyFoxes » 18 янв 2019, 17:56

3321737596 писал(а):1. I'm using Escape from tarkov cheat
2.got 14 days left the subscription
3. My ESP isn't looking right when I put my mask down/aiming down sight(ADS) and the skeleton is shifted, also the aimbot is not functioning too(when the bug appear)
4.the problem
5.I'm using the Windows 10 build 1809
btw this is posted for my friend (because he cannot use this forum)

Do not use visor. The problem is known to developers.
Аватара пользователя
3321737596
Запах
Сообщения: 3
Зарегистрирован: 17 дек 2018, 16:05
Репутация: 0
Благодарил (а): 4 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение 3321737596 » 18 янв 2019, 17:59

SneakyFoxes писал(а):
3321737596 писал(а):1. I'm using Escape from tarkov cheat
2.got 14 days left the subscription
3. My ESP isn't looking right when I put my mask down/aiming down sight(ADS) and the skeleton is shifted, also the aimbot is not functioning too(when the bug appear)
4.the problem
5.I'm using the Windows 10 build 1809
btw this is posted for my friend (because he cannot use this forum)

Do not use visor. The problem is known to developers.

thanks lot bro thumb up :)
Аватара пользователя
Medhel
Запах
Сообщения: 17
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 17:33
Репутация: 0
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Medhel » 18 янв 2019, 18:23

my loader doesnt work when im triying login or register , its not giving respond and crashing
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 18 янв 2019, 20:08

Medhel писал(а):my loader doesnt work when im triying login or register , its not giving respond and crashing

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=74&t=74&p=145227#p145176
Аватара пользователя
Medhel
Запах
Сообщения: 17
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 17:33
Репутация: 0
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Medhel » 18 янв 2019, 20:25

I bought and write my forum username after that i created a account from launcher my hack didint activated
and my username is medhel how can i activate the hack ?? should i Donate again or admin gonna move my days?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 18 янв 2019, 20:32

Medhel писал(а):I bought and write my forum username after that i created a account from launcher my hack didint activated
and my username is medhel how can i activate the hack ?? should i Donate again or admin gonna move my days?

Good day.
First registration in Loudar, then Donate on the software ...
You first had to register in the laucher, sign in to the laucher MANDATORY !!!!
Then do donat on the software and specify your login from laucher in payment.
Subscription days are automatically activated ..
Two solutions.
1st is to make a new donate on the same software
and activate the subscription + write in the payment in the "correspondence tab" to add days manually. The subscriptions are added together ...
Option 2, indicate in the correspondence, in the payment information your data, login, mail and donated, the subscription did not come.
Wait for the admin when he can manually activate you, according to the rules, up to 48 hours on working days.
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 03:28

I followed the whole tutorial:
https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29

however when opening the launche nothing appears.
I bought the ROE today, does it take time to show up ?!
Аватара пользователя
VirtualCC
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 2447
Зарегистрирован: 01 авг 2017, 13:55
Репутация: 3389
Благодарил (а): 1399 раз
Поблагодарили: 857 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение VirtualCC » 19 янв 2019, 03:43

ovilao писал(а):I followed the whole tutorial:
https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29

however when opening the launche nothing appears.
I bought the ROE today, does it take time to show up ?!


Overlay in Steam turn on the FPS display in the settings, Windows 10 only 1803
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 03:46

VirtualCC писал(а):
ovilao писал(а):I followed the whole tutorial:
https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29

however when opening the launche nothing appears.
I bought the ROE today, does it take time to show up ?!


Overlay in Steam turn on the FPS display in the settings, Windows 10 only 1803



the Launcher screen does not appear the Hacker to activate, it stays like I had not been hit, the will to know if delay appears. I did the whole procedure right
Аватара пользователя
laowai
Майор ★VIP★
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
Репутация: 1528
Благодарил (а): 215 раз
Поблагодарили: 304 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение laowai » 19 янв 2019, 13:27

ovilao писал(а):the Launcher screen does not appear the Hacker to activate, it stays like I had not been hit, the will to know if delay appears. I did the whole procedure right
Hello, first of all try to turn of Smart Screen and Firewall in Windows settings. Than install Visual C++ packages. Type in google - visual c++ redistributable all in one and proceed for the very first link. Reboot PC after installing. Hope it will help. Anyway feel free to ask any questions.
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5913
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5461
Благодарил (а): 927 раз
Поблагодарили: 1716 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 19 янв 2019, 14:06

ovilao писал(а):...

External links to other resources are prohibited. attach screenshots to attachments to the post.
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 14:14

The fracas looks like this: anexo

I bought the package yesterday, it takes time for it to appear?
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 14:40

Normalin писал(а):
ovilao писал(а):...

External links to other resources are prohibited. attach screenshots to attachments to the post.



ok, help plz.
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 19 янв 2019, 15:25

ovilao писал(а):The fracas looks like this: anexo

I bought the package yesterday, it takes time for it to appear?

Good day.
When donating to software, you had to specify your login from the launcher in the form of activation.
Логин.png

Subscription is activated automatically ...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 19 янв 2019, 15:26

Александр салют. мой компьютер был удален из RoE из-за CC. Есть ли решение для этого?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5420
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 5991
Благодарил (а): 1058 раз
Поблагодарили: 1835 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 19 янв 2019, 15:27

Voltec55 писал(а):Александр салют. мой компьютер был удален из RoE из-за CC. Есть ли решение для этого?

Вам надо ждать спуфер...
Спуфер на внутренних тестах...
Аватара пользователя
ovilao
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 18 янв 2019, 23:54
Репутация: 1
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение ovilao » 19 янв 2019, 15:31

Dzmitry писал(а):
ovilao писал(а):The fracas looks like this: anexo

I bought the package yesterday, it takes time for it to appear?

Good day.
When donating to software, you had to specify your login from the launcher in the form of activation.
Логин.png
Subscription is activated automatically ...



Yes!
I followed the tutorial!
But it did not work!
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

Вернуться в «CHAT: Technical support for foreign users»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: GraboLike и 11 гостей