Cheats: MORDHAU, Escape from Tarkov, Battlefield, Rainbow Six, Apex Legends, ROE, ARK, Arma, WarFace, PUBG, RUST

VIP users are served only in VIP rooms
Аватара пользователя
laowai
Майор ★VIP★
Сообщения: 721
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
Репутация: 1528
Благодарил (а): 213 раз
Поблагодарили: 304 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение laowai » 10 янв 2019, 14:50

k3kz3 писал(а):
laowai писал(а):No that's will be look that you e.g. upgrade your PC) You can flagged only if they are catch you for using soft. But before that moment - no, despite the fact that your HWID has been changed.


and am i right, that if i donate VIP gold and choose eft IMBA, that i will receive a 180 days subscription of EFT IMBA for free ?
so i dont have to subscribe for EFT IMBA to, avter donating for VIP Gold?
Yes regarding to this thread https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=172&t=125 you receive 180 day bonus subscription.
Аватара пользователя
god86gw
Запах
Сообщения: 18
Зарегистрирован: 16 дек 2018, 18:14
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение god86gw » 11 янв 2019, 01:30

Hello. Need to ask you.
Has anyone been banned from you?
i`m asking because i was banned 2 days ago for using EFT- Cheats
i am using the standar eft cheat.
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 17325
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 59923
Благодарил (а): 4989 раз
Поблагодарили: 11762 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 11 янв 2019, 03:24

god86gw
Does everyone always pull out a flash card? Run strictly according to the instructions, the flash drive to pull out of the computer every time! This is very important, otherwise the lock can be.
https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=72&p=142465#p141220
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 17325
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 59923
Благодарил (а): 4989 раз
Поблагодарили: 11762 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 11 янв 2019, 03:27

k3kz3 писал(а):
laowai писал(а):No that's will be look that you e.g. upgrade your PC) You can flagged only if they are catch you for using soft. But before that moment - no, despite the fact that your HWID has been changed.


ok ;)
and it's not a problem if i hit the HWID spoofer every time?
cause it seems to be every time another ID like i every day change my computer a little bit XD

sounds god for me, so far i can realize and understand the way it goes :)
after the bete version is outdated i will donate vip ;)
and am i right, that if i donate VIP gold and choose eft IMBA, that i will receive a 180 days subscription of EFT IMBA for free ?
so i dont have to subscribe for EFT IMBA to, avter donating for VIP Gold?

EFT-MH IMBA version + SPOOFER + 180 days + VIP status = 225 dollars! Subscription renewal EFT-MH IMBA for 30 days ≈ 10 dollar's!

https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=90&t=208
Аватара пользователя
art7810
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 359
Зарегистрирован: 21 июл 2017, 21:35
Репутация: 2869
Благодарил (а): 503 раза
Поблагодарили: 462 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение art7810 » 11 янв 2019, 09:49

Скрытый текст. Нужно быть зарегистрированным и иметь сообщений: 14160
Аватара пользователя
god86gw
Запах
Сообщения: 18
Зарегистрирован: 16 дек 2018, 18:14
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение god86gw » 11 янв 2019, 13:52

Iskander писал(а):god86gw
Does everyone always pull out a flash card? Run strictly according to the instructions, the flash drive to pull out of the computer every time! This is very important, otherwise the lock can be.
https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=72&p=142465#p141220



yhymm......
i understand that if i will pull out the flash from my pc. and do everything with the instruction there will be NO chance to become a ban?
i`m will be 100% SAFE?

because that was weird for me i was using your software about 19 days.
KD ; 28% Verry low i know. Becasue i don`t want to give DEVS chance to ban me Manualy for High KD
ESP players :ON
ESP LOOT ON:
Aimbot : ON - >but set to shoot in NECK or BODY
No breath
Infinity Stamina
But Trully i didn`t pull out the Flash from my pc. And maybe that was the reason.

Tell me. Many ppl and verry often inform you about the BAN?
Аватара пользователя
laowai
Майор ★VIP★
Сообщения: 721
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
Репутация: 1528
Благодарил (а): 213 раз
Поблагодарили: 304 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение laowai » 11 янв 2019, 14:36

god86gw писал(а):But Trully i didn`t pull out the Flash from my pc. And maybe that was the reason.

Tell me. Many ppl and verry often inform you about the BAN?
You ALWAYS must to remove the flashdriver from PC physically just after window with cheat has been appear ingame. Due to the latest information from admin, only 5% of users have been blocked and flashdrive was the main reason. Soft devs made a small correction to security in the cheat. Now the Limited version is on beta status (days of use don't decrease) so you can join for test and use it on the new EFT account but on your own risk.
I suggest you to think about IMBA Version of cheat for VIP users with much better security, functions and HWID Spoofer inside which help to ensure that you can't be blocked by HWID. But you must become a VIP user via donation. Read here (ENG): https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=172&t=125
And don't hesitate to ask if any questions will appear.

PS. Don't use the word "[email protected]" pls, this word is prohibited on this forum.
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 11 янв 2019, 23:11

selam roe hack aldım ama ödeme sonra kullanı adı yerine kazara link i yapıştırdım ve şuan üye ismini alım sonrası gelen ödeme link i ne yapıştıramamıyorum. yardımcı olurmusunuz.
Аватара пользователя
SneakyFoxes
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5280
Зарегистрирован: 03 сен 2017, 16:39
Репутация: 5715
Благодарил (а): 1433 раза
Поблагодарили: 1993 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение SneakyFoxes » 11 янв 2019, 23:17

In the activation form, it was necessary to insert only the registered login from the launcher. You have not correctly activated the software.

You now have 2 options:
1. Donate again to the software that interests you, in the new donate on oplata.info in the correspondence tab, write a request to add a jail subscription manually + your login and mail from the launcher. Then you can play with the software right now, provided that the new subscription is correctly activated (watch the video).

2. Write in your wrong donation on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of software + your login and mail from the launcher. Then just wait for the admin when he activates you manually. Waiting for a response from the payment within 48 hours under the rules of work.
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 11 янв 2019, 23:31

SneakyFoxes писал(а):In the activation form, it was necessary to insert only the registered login from the launcher. You have not correctly activated the software.

You now have 2 options:
1. Donate again to the software that interests you, in the new donate on oplata.info in the correspondence tab, write a request to add a jail subscription manually + your login and mail from the launcher. Then you can play with the software right now, provided that the new subscription is correctly activated (watch the video).

2. Write in your wrong donation on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of software + your login and mail from the launcher. Then just wait for the admin when he activates you manually. Waiting for a response from the payment within 48 hours under the rules of work.



Ne Demek şimdi bu 509 RUR daha mı öde diyorsun ?
Аватара пользователя
SneakyFoxes
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5280
Зарегистрирован: 03 сен 2017, 16:39
Репутация: 5715
Благодарил (а): 1433 раза
Поблагодарили: 1993 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение SneakyFoxes » 11 янв 2019, 23:37

Voltec55 писал(а):Ne Demek şimdi bu 509 RUR daha mı öde diyorsun ?

I don't mean anything. These are the rules. The answer is given.
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 11 янв 2019, 23:45

SneakyFoxes писал(а):
Voltec55 писал(а):Ne Demek şimdi bu 509 RUR daha mı öde diyorsun ?

I don't mean anything. These are the rules. The answer is given.


şimdi ben bu olayı nasıl çözebilirim? email e gelen ödeme link ine kullanıcı adını ekleyemiyorum. bunu nasıl düzeltiriz ?
Аватара пользователя
SneakyFoxes
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5280
Зарегистрирован: 03 сен 2017, 16:39
Репутация: 5715
Благодарил (а): 1433 раза
Поблагодарили: 1993 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение SneakyFoxes » 11 янв 2019, 23:57

Voltec55 писал(а):şimdi ben bu olayı nasıl çözebilirim? email e gelen ödeme link ine kullanıcı adını ekleyemiyorum. bunu nasıl düzeltiriz ?

You now have 2 options to choose :
1. Donate again to the software that interests you, in the new donate on oplata.info in the correspondence tab, write a request to add a jail subscription manually + your login and mail from the launcher. Then you can play with the software right now, provided that the new subscription is correctly activated (watch the video).

2. Write in your wrong donation on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of software + your login and mail from the launcher. Then just wait for the admin when he activates you manually. Waiting for a response from the payment within 48 hours under the rules of work.
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 12 янв 2019, 11:54

Voltec55 писал(а):selam roe hack aldım ama ödeme sonra kullanı adı yerine kazara link i yapıştırdım ve şuan üye ismini alım sonrası gelen ödeme link i ne yapıştıramamıyorum. yardımcı olurmusunuz.


yokmu yetkili biri ?
Аватара пользователя
SneakyFoxes
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5280
Зарегистрирован: 03 сен 2017, 16:39
Репутация: 5715
Благодарил (а): 1433 раза
Поблагодарили: 1993 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение SneakyFoxes » 12 янв 2019, 11:56

Voltec55 писал(а): yokmu yetkili biri ?

You have been told what to do. What else do you want?
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 12 янв 2019, 12:35

SneakyFoxes писал(а):
Voltec55 писал(а): yokmu yetkili biri ?

You have been told what to do. What else do you want?



[email protected] <[email protected]>; bu email e 2 defa mail yolladım ilgilenen yok.
Аватара пользователя
laowai
Майор ★VIP★
Сообщения: 721
Зарегистрирован: 19 янв 2018, 13:50
Репутация: 1528
Благодарил (а): 213 раз
Поблагодарили: 304 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение laowai » 12 янв 2019, 14:17

Voltec55 писал(а):[email protected] <[email protected]>; bu email e 2 defa mail yolladım ilgilenen yok.
Don't wrie emails. The answer sl ALREADY given to you below, how to conatact with CC:

2. Write in your wrong donation on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of software + your login and mail from the launcher. Then just wait for the admin when he activates you manually. Waiting for a response from the payment within 48 hours under the rules of work.
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 12 янв 2019, 23:16

Selam ROE hack aldım. ama şuan çalışmıyor. oyun başlatıyor ama daha 30 saniye sonra oyundan atıyor. yardımcı olabilecek varmı?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 6740
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 1020 раз
Поблагодарили: 1827 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 12 янв 2019, 23:53

Voltec55 писал(а):Selam ROE hack aldım. ama şuan çalışmıyor. oyun başlatıyor ama daha 30 saniye sonra oyundan atıyor. yardımcı olabilecek varmı?

Speak english please
Аватара пользователя
OcakSonduren
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
Репутация: 0
Turkey

Escape From Tarkov

Сообщение OcakSonduren » 13 янв 2019, 01:18

İ Donate Escape From Tarkov Hack But İ Can See my Game İn My Cheat Panel
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 6740
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 1020 раз
Поблагодарили: 1827 раз
Russia

Re: Escape From Tarkov

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 01:29

OcakSonduren писал(а):İ Donate Escape From Tarkov Hack But İ Can See my Game İn My Cheat Panel

Apparently you somewhere made a mistake when activating the software. You can view the correct activation procedure here in video:

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29


You now have 2 options to choose :
1. Donate again to the software that interests you, in the new donate on oplata.info in the correspondence tab, write a request to add a jail subscription manually + your login and mail from the launcher. Then you can play with the software right now, provided that the new subscription is correctly activated (watch the video).

2. Write in your wrong donation on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of software + your login and mail from the launcher. Then just wait for the admin when he activates you manually. Waiting for a response from the payment within 48 hours under the rules of work.
Аватара пользователя
OcakSonduren
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
Репутация: 0
Turkey

Re: Escape From Tarkov

Сообщение OcakSonduren » 13 янв 2019, 02:34

Normalin писал(а):
OcakSonduren писал(а):İ Donate Escape From Tarkov Hack But İ Can See my Game İn My Cheat Panel

Apparently you somewhere made a mistake when activating the software. You can view the correct activation procedure here in video:

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29


You now have 2 options to choose :
1. Donate again to the software that interests you, in the new donate on oplata.info in the correspondence tab, write a request to add a jail subscription manually + your login and mail from the launcher. Then you can play with the software right now, provided that the new subscription is correctly activated (watch the video).

2. Write in your wrong donation on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of software + your login and mail from the launcher. Then just wait for the admin when he activates you manually. Waiting for a response from the payment within 48 hours under the rules of work.


forum acc or cheat launcher acc ?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5987
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6543
Благодарил (а): 1117 раз
Поблагодарили: 1973 раза
Russia

Re: Escape From Tarkov

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 03:20

OcakSonduren писал(а):forum acc or cheat launcher acc ?


Good day.
In the payment info, indicate your login from the laucher, the mail from which you donated to the software.

If you donate a second time to the software, indicate your login from the laucher in the activation form.
Логин.png
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
OcakSonduren
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
Репутация: 0
Turkey

Re: Escape From Tarkov

Сообщение OcakSonduren » 13 янв 2019, 03:28

Dzmitry писал(а):
OcakSonduren писал(а):forum acc or cheat launcher acc ?


Good day.
In the payment info, indicate your login from the laucher, the mail from which you donated to the software.

If you donate a second time to the software, indicate your login from the laucher in the activation form.
Логин.png


Should I Donate again? how much should I donate ım new here sorry my bad eng. .
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5987
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6543
Благодарил (а): 1117 раз
Поблагодарили: 1973 раза
Russia

Re: Escape From Tarkov

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 05:22

OcakSonduren писал(а):Should I Donate again? how much should I donate ım new here sorry my bad eng. .

Not necessary.
Who made a donate to the subscription cheat and incorrectly activated: there are 2 options
The 1st one is to make a new donate and activate the new subscription correctly + write in the payment in the "correspondence tab" to manually add the days,
because the first subscription was incorrectly activated.
The 2nd option is to wait for the admin when he can manually activate you, according to the rules, up to 48 hours on workdays.
In the correspondence, indicate your correct username from the loader and the mail with which you donated.
Subscription summarized ...
Аватара пользователя
k3kz3
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 96
Зарегистрирован: 11 окт 2018, 22:14
Репутация: 50
Благодарил (а): 25 раз
Поблагодарили: 7 раз
Germany

Re: Contact us / tech support

Сообщение k3kz3 » 13 янв 2019, 05:30

hey :)
can anyone please link me to the update topic? don't find it anymore.
thank you
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5987
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6543
Благодарил (а): 1117 раз
Поблагодарили: 1973 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 05:43

k3kz3 писал(а):hey :)
can anyone please link me to the update topic? don't find it anymore.
thank you

Good day...
Update open private software ??
Обн.png

Код: Выделить всё

https://crazy-coders.com/forum/viewforum.php?f=72
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
k3kz3
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 96
Зарегистрирован: 11 окт 2018, 22:14
Репутация: 50
Благодарил (а): 25 раз
Поблагодарили: 7 раз
Germany

Re: Contact us / tech support

Сообщение k3kz3 » 13 янв 2019, 06:00

sorry for doublepost^^ my browser had not updated
Аватара пользователя
orestasn
Запах
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 13 янв 2019, 12:33
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Lithuania

Re: Contact us / tech support

Сообщение orestasn » 13 янв 2019, 12:51

registration fail! hwid is null! any way to fix that?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 6740
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 1020 раз
Поблагодарили: 1827 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 12:53

orestasn писал(а):registration fail! hwid is null! any way to fix that?

What error does the launcher give?
Аватара пользователя
orestasn
Запах
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 13 янв 2019, 12:33
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Lithuania

Re: Contact us / tech support

Сообщение orestasn » 13 янв 2019, 13:04

its just what i wrote above
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 6740
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 1020 раз
Поблагодарили: 1827 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 13:07

orestasn писал(а):its just what i wrote above

I informed the admin about your mistake, as soon as he tells the reason, I will inform you. Wait a bit

For the future, links to third-party resources are prohibited. Post screenshots in post attachments
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5987
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6543
Благодарил (а): 1117 раз
Поблагодарили: 1973 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 13:16

orestasn писал(а):its just what i wrote above

Good day.
Do you have your launcher on a flash drive ??
Аватара пользователя
orestasn
Запах
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 13 янв 2019, 12:33
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Lithuania

Re: Contact us / tech support

Сообщение orestasn » 13 янв 2019, 13:37

Dzmitry писал(а):
orestasn писал(а):its just what i wrote above

Good day.
Do you have your launcher on a flash drive ??

yes i have
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5987
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6543
Благодарил (а): 1117 раз
Поблагодарили: 1973 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 13:45

orestasn писал(а):
Dzmitry писал(а):Good day.
Do you have your launcher on a flash drive ??

yes i have

1.Try to format the USB flash drive in different digits. NTFS, FAT.
2.Chek.
Your system, will recognize the flash drive, as usb flash drive ??? Or how hard drive ??
юсб.png

3. Try another flash drive, another usb port ...
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
orestasn
Запах
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 13 янв 2019, 12:33
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Lithuania

Re: Contact us / tech support

Сообщение orestasn » 13 янв 2019, 14:22

Dzmitry писал(а):
orestasn писал(а):yes i have

1.Try to format the USB flash drive in different digits. NTFS, FAT.
2.Chek.
Your system, will recognize the flash drive, as usb flash drive ??? Or how hard drive ??
юсб.png
3. Try another flash drive, another usb port ...

it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 6740
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 1020 раз
Поблагодарили: 1827 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 14:36

orestasn писал(а):it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/

The format of the flash drive must be FAT
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5987
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6543
Благодарил (а): 1117 раз
Поблагодарили: 1973 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 14:38

orestasn писал(а):
Dzmitry писал(а):1.Try to format the USB flash drive in different digits. NTFS, FAT.
2.Chek.
Your system, will recognize the flash drive, as usb flash drive ??? Or how hard drive ??
юсб.png
3. Try another flash drive, another usb port ...

it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/

Try again to remove the flash drive driver through the device manager.
If it does not help, we will wait for the admin response....
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 13 янв 2019, 14:54

привет. Сейчас игра открывается, но фокус не открывается. Панель не появляется. у вас есть ключ или что-то?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5987
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6543
Благодарил (а): 1117 раз
Поблагодарили: 1973 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 14:56

Voltec55 писал(а):привет. Сейчас игра открывается, но фокус не открывается. Панель не появляется. у вас есть ключ или что-то?

Good day.
What game do you use software for ???
Аватара пользователя
Voltec55
Запах
Сообщения: 11
Зарегистрирован: 11 янв 2019, 21:50
Репутация: 0
Поблагодарили: 1 раз
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение Voltec55 » 13 янв 2019, 14:58

Dzmitry писал(а):
Voltec55 писал(а):привет. Сейчас игра открывается, но фокус не открывается. Панель не появляется. у вас есть ключ или что-то?

Good day.
What game do you use software for ???


ROE
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5987
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6543
Благодарил (а): 1117 раз
Поблагодарили: 1973 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 14:59

Voltec55 писал(а):
Dzmitry писал(а):Good day.
What game do you use software for ???


ROE

Turn on the frame counter in Steam, fully reboot ...
FPS.png

In the game use windowed mode with frame.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 6740
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 1020 раз
Поблагодарили: 1827 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 15:37

orestasn писал(а):it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/

Admin answered me. You may have 3 reasons:
1. Bad hard drive
2. Zero drive serial number
3. Same Serial Numbers
Donate a new hard drive, or expect a new launcher, which is being created.
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 6740
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 1020 раз
Поблагодарили: 1827 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 15:44

OcakSonduren писал(а):Do I have to write here

Yes. Do not show your correspondence in oplata.info. Dissemination of information is prohibited.
Аватара пользователя
OcakSonduren
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
Репутация: 0
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение OcakSonduren » 13 янв 2019, 15:50

okey How do I add the other days I bought the software again
my new account?
Аватара пользователя
Normalin
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 6740
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 5675
Благодарил (а): 1020 раз
Поблагодарили: 1827 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 13 янв 2019, 15:52

OcakSonduren писал(а):okey How do I add the other days I bought the software again
my new account?

Do you have a subscription in the launcher?
To add days to a new subscription, you need to write in the same place in the new donation on the site a request to add days, your login from the launcher and mail to the launcher.
Аватара пользователя
orestasn
Запах
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 13 янв 2019, 12:33
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Lithuania

Re: Contact us / tech support

Сообщение orestasn » 13 янв 2019, 15:58

Normalin писал(а):
orestasn писал(а):it recognizes as usb flash drive, tried to format and another flash still same. :/

Admin answered me. You may have 3 reasons:
1. Bad hard drive
2. Zero drive serial number
3. Same Serial Numbers
Donate a new hard drive, or expect a new launcher, which is being created.

thanks for helping me out, i already made it work.
Аватара пользователя
OcakSonduren
Запах
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 12 янв 2019, 23:35
Репутация: 0
Turkey

Re: Contact us / tech support

Сообщение OcakSonduren » 13 янв 2019, 15:58

yes 30 day ım waitıng answer oplata. for other 30 day
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 17325
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 59923
Благодарил (а): 4989 раз
Поблагодарили: 11762 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 13 янв 2019, 16:18

OcakSonduren писал(а):yes 30 day ım waitıng answer oplata. for other 30 day

if incorrectly activated, wait for the reactivation of the payment or do Donat for a new subscription and play in the payment to write to add 30 days - wrong activaroli, we will check and add days as we have time.
Аватара пользователя
Flemma
★OFFICIAL REPRESENTATIVE CRAZY CODERS★
Сообщения: 59
Зарегистрирован: 30 дек 2018, 03:09
Репутация: 615
Благодарил (а): 5 раз
Поблагодарили: 30 раз
Germany

Re: Contact us / tech support

Сообщение Flemma » 13 янв 2019, 18:13

Customer tried to register, after registering he tried to log in and loader said "wrong login or password", can you please remove UFO92 from the Database so he can Re Create an account?
Аватара пользователя
Dzmitry
★ Moderator ★CC★
Сообщения: 5987
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 6543
Благодарил (а): 1117 раз
Поблагодарили: 1973 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 13 янв 2019, 18:27

Flemma писал(а):Customer tried to register, after registering he tried to log in and loader said "wrong login or password", can you please remove .... from the Database so he can Re Create an account?

Good day.
1) If you have forgotten the password from the forum / launcher, then donate 500 rubles and write an application in payment. Info.
3) If you are a VIP user, then for you a separate procedure through payment. Info, in the VIP room you will be instructed.
The application must be of the form:
1. Login
2. mail account (launcher or from the forum)
3. Comment
Application example:
1.Admin
2. [email protected]
3. Forgot password from the forum / launcher.

Вернуться в «CHAT: Technical support for foreign users»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 4 гостя