Contact us / tech support

VIP users are served only in VIP rooms
Аватара пользователя
DrRain
Запах
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение DrRain » 28 ноя 2018, 01:43

DrRain писал(а):
Normalin писал(а):Are you downloading the ultimate version of the software?
send me a screenshot of the launcher in the attachment

roe.png

roe2.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
max33
Майор ★VIP★
Сообщения: 659
Зарегистрирован: 22 ноя 2017, 20:39
Репутация: 1176
Благодарил (а): 371 раз
Поблагодарили: 375 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение max33 » 28 ноя 2018, 12:11

ГГ_изи :)
phpBB [youtube]
Аватара пользователя
DrRain
Запах
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение DrRain » 28 ноя 2018, 15:11

News for my problem?
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 28 ноя 2018, 15:17

DrRain писал(а):News for my problem?

Good day.
For now, wait, the administration will be on the project and see all ...
Аватара пользователя
VirtualCC
Майор ★VIP★
Сообщения: 1455
Зарегистрирован: 01 авг 2017, 13:55
Репутация: 2226
Благодарил (а): 924 раза
Поблагодарили: 644 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение VirtualCC » 29 ноя 2018, 13:10

Freq92 писал(а):
VirtualCC писал(а):Good afternoon, what version of Windows do you have on your PC?
What are your problems, describe.



I have Windows 10.

I downloaded your launcher and registered a new account. After that i made donate but when i login to launcher i dont have any cheats.


Restart the launcher again
if there is no subscription, please check if your login is correct in OPLATA INFO
Аватара пользователя
Freq92
Запах
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 29 ноя 2018, 12:46
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Freq92 » 29 ноя 2018, 13:13

VirtualCC писал(а):
Freq92 писал(а):

I have Windows 10.

I downloaded your launcher and registered a new account. After that i made donate but when i login to launcher i dont have any cheats.


Restart the launcher again
if there is no subscription, please check if your login is correct in OPLATA INFO


I resarted it many times and yes my login in launcher is the same like in OPLATA INFO
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3557
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 3479
Благодарил (а): 732 раза
Поблагодарили: 1251 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 29 ноя 2018, 13:18

Freq92 писал(а):
VirtualCC писал(а):
Restart the launcher again
if there is no subscription, please check if your login is correct in OPLATA INFO


I resarted it many times and yes my login in launcher is the same like in OPLATA INFO

it means that when you activated, you still made a mistake, because if everything were right, you would have a subscription in the launcher.
now you need to write in the correspondence tab that you need manual activation of software + your correct, peregistrirovanny login from launcher
Аватара пользователя
Freq92
Запах
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 29 ноя 2018, 12:46
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Freq92 » 29 ноя 2018, 13:22

Normalin писал(а):
Freq92 писал(а):
I resarted it many times and yes my login in launcher is the same like in OPLATA INFO

it means that when you activated, you still made a mistake, because if everything were right, you would have a subscription in the launcher.
now you need to write in the correspondence tab that you need manual activation of software + your correct, peregistrirovanny login from launcher



Ok thank you so much but could you tell me where to find this correspondence tab ?
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3557
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 3479
Благодарил (а): 732 раза
Поблагодарили: 1251 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 29 ноя 2018, 13:27

Freq92 писал(а):
Normalin писал(а):it means that when you activated, you still made a mistake, because if everything were right, you would have a subscription in the launcher.
now you need to write in the correspondence tab that you need manual activation of software + your correct, peregistrirovanny login from launcher



Ok thank you so much but could you tell me where to find this correspondence tab ?

on oplata.info in your donation. lay a little lower, there you will see a tab.
Аватара пользователя
DrRain
Запах
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение DrRain » 29 ноя 2018, 17:31

but what about my problem? It's been two days, I sent a message on oplata, but nothing. I bought both cheats and I find myself with missing days and the final edition on the loader, but loading the Limited version on the game.
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 29 ноя 2018, 17:36

DrRain писал(а):but what about my problem? It's been two days, I sent a message on oplata, but nothing. I bought both cheats and I find myself with missing days and the final edition on the loader, but loading the Limited version on the game.

Good day.
The answer on oplata, according to the rules 72h ... Do not worry, the problem will be solved.
Аватара пользователя
syncc
Запах
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 30 ноя 2018, 00:32
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение syncc » 30 ноя 2018, 00:38

Hey why is ingame not showing my ESP? Only when im pressing F12 for close time?
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 30 ноя 2018, 00:44

syncc писал(а):Hey why is ingame not showing my ESP? Only when im pressing F12 for close time?

Good day.
Your system?
What software ??
Аватара пользователя
DrRain
Запах
Сообщения: 15
Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение DrRain » 30 ноя 2018, 17:43

but why does the aimbot work so badly? [ROE]
it never stands still and moves left right up down
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 30 ноя 2018, 17:48

DrRain писал(а):but why does the aimbot work so badly? [ROE]
it never stands still and moves left right up down

Good day.
Make less sensitivity on the mouse ...
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 20:35

Hello, i get error vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine... idk what that is about?
Аватара пользователя
IEX
Майор ★VIP★
Сообщения: 285
Зарегистрирован: 30 июн 2018, 21:01
Репутация: 635
Благодарил (а): 201 раз
Поблагодарили: 151 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение IEX » 30 ноя 2018, 20:39

Ginacy писал(а):Hello, i get error vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine... idk what that is about?

Hi. Our software does not work on virtual machines
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 20:41

i am not using a virtual machine... i have it on usb
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3557
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 3479
Благодарил (а): 732 раза
Поблагодарили: 1251 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 30 ноя 2018, 20:45

Ginacy писал(а):i am not using a virtual machine... i have it on usb

disable hyper v
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 20:48

hyper V is not enabled
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 20:53

also i have tryied formating the usb and still get same error... it happened after las Windows Update
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3557
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 3479
Благодарил (а): 732 раза
Поблагодарили: 1251 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 30 ноя 2018, 21:05

Ginacy писал(а):also i have tryied formating the usb and still get same error... it happened after las Windows Update

roll back
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 21:32

i actually enabled hyper V, than i disabled it and now it loads
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 23:25

Sorry, but i am still having problems with error "vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine"... it worked after i Enabled then disabled hyper v but Menu did not show up in game. I restarted and i get same error. I tryied : formating usb ( fat 32 and ntfs), new download launcher, other USB drive, Roll back last windows update, updated c++ redistributables, nothing worked. I have other launchers from other cheats and all work... I have Tarkovski for over 1 year now and i never got this error untill now. All i changed was nvidia lattest driver and windows lattest update. Any ideeas?
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 30 ноя 2018, 23:31

Ginacy писал(а):Sorry, but i am still having problems with error "vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine"... it worked after i Enabled then disabled hyper v but Menu did not show up in game. I restarted and i get same error. I tryied : formating usb ( fat 32 and ntfs), new download launcher, other USB drive, Roll back last windows update, updated c++ redistributables, nothing worked. I have other launchers from other cheats and all work... I have Tarkovski for over 1 year now and i never got this error untill now. All i changed was nvidia lattest driver and windows lattest update. Any ideeas?

Good day.
Try disabling virtualization in BIOS. Reboot.
Most likely you play the notebook, disconnect through the BIOS.
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 23:37

Dzmitry писал(а):
Ginacy писал(а):Sorry, but i am still having problems with error "vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine"... it worked after i Enabled then disabled hyper v but Menu did not show up in game. I restarted and i get same error. I tryied : formating usb ( fat 32 and ntfs), new download launcher, other USB drive, Roll back last windows update, updated c++ redistributables, nothing worked. I have other launchers from other cheats and all work... I have Tarkovski for over 1 year now and i never got this error untill now. All i changed was nvidia lattest driver and windows lattest update. Any ideeas?

Good day.
Try disabling virtualization in BIOS. Reboot.
Most likely you play the notebook, disconnect through the BIOS.


I have a PC not Notebook, only Virtualization setting i get in BIOS is called Intel Virtualization... is that it?
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 30 ноя 2018, 23:39

Ginacy писал(а):
Dzmitry писал(а):Good day.
Try disabling virtualization in BIOS. Reboot.
Most likely you play the notebook, disconnect through the BIOS.


I have a PC not Notebook, only Virtualization setting i get in BIOS is called Intel Virtualization... is that it?

Need more information ...
Try to disable ...
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 30 ноя 2018, 23:40

i dont find any other Virtualization option
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 00:20

Ginacy писал(а):i dont find any other Virtualization option

Try to disable..
You can always return back.
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 09:53

Vulpeculaa » 01 дек 2018, 09:37
Is there an ETA for HWID reset? I have been waiting for a week now

Good day.
Did you leave the application in the payment info ??
Аватара пользователя
Vulpeculaa
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 25 сен 2018, 19:42
Репутация: 50
Поблагодарили: 2 раза
United States of America

Re: Contact us / tech support

Сообщение Vulpeculaa » 01 дек 2018, 10:02

Dzmitry писал(а):
Vulpeculaa » 01 дек 2018, 09:37
Is there an ETA for HWID reset? I have been waiting for a week now

Good day.
Did you leave the application in the payment info ??

Yes I did
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 01 дек 2018, 11:22

@Dzmitry So i tryied disabling Intel Virtualization... seems to be working now... thank you, i will tell u if i get error again.
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 11:27

Vulpeculaa писал(а):
Dzmitry писал(а):Good day.
Did you leave the application in the payment info ??

Yes I did

Reported about your problem, the Administration ...
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 01 дек 2018, 11:28

My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 11:29

Ginacy писал(а):My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up

ROE on update after patch ...
Follow the news...
UPD Also, do not forget to enable the display of FPS in Steam ...
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 01 дек 2018, 11:31

Dzmitry писал(а):
Ginacy писал(а):My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up

ROE on update after patch ...
Follow the news...

Escobar wrote in news Software is updated... did i understand wrong?
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 11:33

Ginacy писал(а):
Dzmitry писал(а):ROE on update after patch ...
Follow the news...

Escobar wrote in news Software is updated... did i understand wrong?

That's right.
Do not forget to enable the FPS display in Steam ...
After, reboot the system.
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 01 дек 2018, 11:36

Dzmitry писал(а):
Ginacy писал(а):My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up

ROE on update after patch ...
Follow the news...
UPD Also, do not forget to enable the display of FPS in Steam ...

It worked with Steam FPS counter but it does not say in Cheat description you have to do that... i never used CC cheats on Steam... how could i have known? :P
Аватара пользователя
Dzmitry
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3586
Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
Репутация: 4400
Благодарил (а): 839 раз
Поблагодарили: 1346 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Dzmitry » 01 дек 2018, 11:39

Ginacy писал(а):
Dzmitry писал(а):ROE on update after patch ...
Follow the news...
UPD Also, do not forget to enable the display of FPS in Steam ...

It worked with Steam FPS counter but it does not say in Cheat description you have to do that... i never used CC cheats on Steam... how could i have known? :P

This is a small secret))) ;)
That’s what technical support is needed for ... :)
UPD I looked at the launch conditions for the software. This mark is in the description.
FPS.png

In the Steam we must turn on the frame counter (FPS), without this the software will not work!
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 01 дек 2018, 12:15

Dzmitry писал(а):
Ginacy писал(а):It worked with Steam FPS counter but it does not say in Cheat description you have to do that... i never used CC cheats on Steam... how could i have known? :P

This is a small secret))) ;)
That’s what technical support is needed for ... :)
UPD I looked at the launch conditions for the software. This mark is in the description.
FPS.png
In the Steam we must turn on the frame counter (FPS), without this the software will not work!

oh yes i see it now... gues i did not open my eyes... also when i Alt+Tab from game everytime crashes... is there a workaround for this or just wait for update?
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3557
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 3479
Благодарил (а): 732 раза
Поблагодарили: 1251 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 01 дек 2018, 12:21

Ginacy писал(а):oh yes i see it now... gues i did not open my eyes... also when i Alt+Tab from game everytime crashes... is there a workaround for this or just wait for update?

software has already been updated, try restarting the PC
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

Escape from Tarkov

Сообщение Iskander » 01 дек 2018, 18:48

EFT https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=72&p=132288#p132288
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 01 дек 2018, 19:01

Vulpeculaa писал(а):
Dzmitry писал(а):Good day.
Did you leave the application in the payment info ??

Yes I did

По всем вопросам в VIP зал. В оплате вас не было.
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 07:17

Forum account can't log in to cheat launcher
Аватара пользователя
dewier
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 895
Зарегистрирован: 14 дек 2017, 15:31
Репутация: 402
Благодарил (а): 114 раз
Поблагодарили: 191 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение dewier » 02 дек 2018, 08:35

kialpppp писал(а):Forum account can't log in to cheat launcher

you need to register apart in the cheat launcher at first, it has no direct connection with your forum's ID
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 10:00

I cheat time to recharge to the forum account.
How to do
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3557
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 3479
Благодарил (а): 732 раза
Поблагодарили: 1251 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 дек 2018, 10:19

kialpppp писал(а):I cheat time to recharge to the forum account.
How to do

Forum account is not associated with the account from the launcher. you need to separately register in the launcher.
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 11:10

Normalin писал(а):
kialpppp писал(а):I cheat time to recharge to the forum account.
How to do

Forum account is not associated with the account from the launcher. you need to separately register in the launcher.

I recharged for 30 days to cheat on the forum account, but found that I could not use it.
Аватара пользователя
IEX
Майор ★VIP★
Сообщения: 285
Зарегистрирован: 30 июн 2018, 21:01
Репутация: 635
Благодарил (а): 201 раз
Поблагодарили: 151 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение IEX » 02 дек 2018, 12:39

kialpppp писал(а):
Normalin писал(а):Forum account is not associated with the account from the launcher. you need to separately register in the launcher.

I recharged for 30 days to cheat on the forum account, but found that I could not use it.

Hi.
You need to register in the launcher separately. And the use login to make a donation.
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 14:26

Now the money has been paid, but I have not received the subscription.

I pay first, activate my subscription, and sign up for an account.
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 14:28

IEX писал(а):
kialpppp писал(а):I recharged for 30 days to cheat on the forum account, but found that I could not use it.

Hi.
You need to register in the launcher separately. And the use login to make a donation.


Can I refund or delete my account to reactivate it?
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 14:32

kialpppp писал(а):
IEX писал(а):Hi.
You need to register in the launcher separately. And the use login to make a donation.


Can I refund or delete my account to reactivate it?


Sorry, my English is not good, you don't understand
Аватара пользователя
loobo
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 13:47
Репутация: 0
Sweden

Re: Contact us / tech support

Сообщение loobo » 02 дек 2018, 14:38

Hey! i made a donation for the EFT cheat but i think i may activated the cheat in wrong oder. I may started the subscription before registration but i registared it in the same name. it is possibel to solve anyway? i can get screenshots
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3557
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 3479
Благодарил (а): 732 раза
Поблагодарили: 1251 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 дек 2018, 14:52

loobo писал(а):Hey! i made a donation for the EFT cheat but i think i may activated the cheat in wrong oder. I may started the subscription before registration but i registared it in the same name. it is possibel to solve anyway? i can get screenshots

You need to write on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of the software + your registered login from the launcher
Аватара пользователя
loobo
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 13:47
Репутация: 0
Sweden

Re: Contact us / tech support

Сообщение loobo » 02 дек 2018, 14:54

Normalin писал(а):
loobo писал(а):Hey! i made a donation for the EFT cheat but i think i may activated the cheat in wrong oder. I may started the subscription before registration but i registared it in the same name. it is possibel to solve anyway? i can get screenshots

You need to write on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of the software + your registered login from the launcher


Yeah i know that but i did wrong i wrote loobo there first and after that i went and registed a loobo account. It is possibel to like re send it somehow
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3557
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 3479
Благодарил (а): 732 раза
Поблагодарили: 1251 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 дек 2018, 14:56

kialpppp писал(а):
kialpppp писал(а):
Can I refund or delete my account to reactivate it?


Sorry, my English is not good, you don't understand

you need to register in the launcher, then write on the oplata.info website in the correspondence tab that you need manual activation of the software + your registered login in the launcher
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3557
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 3479
Благодарил (а): 732 раза
Поблагодарили: 1251 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 дек 2018, 15:01

loobo писал(а):
Normalin писал(а):You need to write on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of the software + your registered login from the launcher


Yeah i know that but i did wrong i wrote loobo there first and after that i went and registed a loobo account. It is possibel to like re send it somehow

do what I wrote to you above.
Аватара пользователя
loobo
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 13:47
Репутация: 0
Sweden

Re: Contact us / tech support

Сообщение loobo » 02 дек 2018, 15:08

Normalin писал(а):
loobo писал(а):
Yeah i know that but i did wrong i wrote loobo there first and after that i went and registed a loobo account. It is possibel to like re send it somehow

do what I wrote to you above.


I don't find the correspondece the only tabs it

chat with the seller
Feedback
PURCHASES
PROMO СODES
GIFT CARDS
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3557
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 3479
Благодарил (а): 732 раза
Поблагодарили: 1251 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 дек 2018, 15:16

loobo писал(а):
Normalin писал(а):do what I wrote to you above.


I don't find the correspondece the only tabs it

chat with the seller
Feedback
PURCHASES
PROMO СODES
GIFT CARDS

Chat with the seller
Аватара пользователя
loobo
Запах
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 13:47
Репутация: 0
Sweden

Re: Contact us / tech support

Сообщение loobo » 02 дек 2018, 15:18

Normalin писал(а):
loobo писал(а):
I don't find the correspondece the only tabs it

chat with the seller
Feedback
PURCHASES
PROMO СODES
GIFT CARDS

Chat with the seller



Okey. Thanks for all the help. The russian langue it hard to translate but i did my best. You know how long time this last step can take?. <3
Аватара пользователя
Normalin
Генерал-Лейтенант ★VIP★
Сообщения: 3557
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
Репутация: 3479
Благодарил (а): 732 раза
Поблагодарили: 1251 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Normalin » 02 дек 2018, 15:24

loobo писал(а):
Normalin писал(а):Chat with the seller



Okey. Thanks for all the help. The russian langue it hard to translate but i did my best. You know how long time this last step can take?. <3

Now the admin on oplata.info should be fast. Generally up to 72 hours
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 02 дек 2018, 15:29

У меня такое ощущение складывается, что все иностранцы идиоты на 99%, как можно совершать детские ошибки, не читать и не смотреть видео инструкции, а потом ещё права качать.
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 02 дек 2018, 15:35

loobo писал(а):
Normalin писал(а):Chat with the seller



Okey. Thanks for all the help. The russian langue it hard to translate but i did my best. You know how long time this last step can take?. <3

Удалить отзыв или отправлю в блокировку навсегда!

Вы допустили ошибку - система автоматическая. Мы вручную вам активировали 30 дней. Сообщить реселлеру, чтобы добавил инструкцию по активации!

Я хочу видеть хорошие отзывы за работу или в следующий раз будете платить деньги за мою помощь.
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 15:54

Normalin писал(а):
lidong2433 писал(а):enter my ID?
what should i fill out?

in this form, enter your login from the launcher and click send.

I have sent it but have not received it.
Аватара пользователя
kialpppp
Запах
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
Репутация: 0
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kialpppp » 02 дек 2018, 15:55

I sent it first, then registered the account in the launcher.
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 02 дек 2018, 16:20

kialpppp писал(а):I sent it first, then registered the account in the launcher.

вот видео инструкция: https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29

Пишите быстро в оплату - вкладка переписка - написать логин почту лаунчера и что требуется сделать, переактивирую вручную, а то уйду.
Напишите реселлеру, чтобы ДОБАВИЛ ИНСТРУКЦИЮ - иностранцы постоянно совершают глупые ошибки - активируют воздух. Если в базе нет логина, то и активация не возможна - логично?! :D
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

HOW TO GET A PRIVATE SOFT

Сообщение Iskander » 02 дек 2018, 16:23

★ HOW TO GET A PRIVATE SOFT: https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29


new instruction, soon to be available in English
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

!!!

Сообщение Iskander » 02 дек 2018, 17:34

Активировал 7 иностранцев и НЕ увидел ни одного хорошего отзыва вообще нигде не написали - в следующий раз вы будете ждать долго и упорно, а если кто то начнёт качать права - получит перманентную блокировку.

Я за бесплатно НЕ работаю!

Привыкайте свои проблемы решать сами. Система автоматическая, а моё время стоит денег отдельно!


Activated 7 foreigners and did not see any good reviews do not write anywhere - the next time you wait a long time and hard, and if someone starts to download the right - will receive a permanent lock.
I don'T work for free!

Get used to their problems to decide themselves. The system is automatic, and my time is worth the money separately!
Аватара пользователя
kappapazz999
Запах
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 28 сен 2018, 12:24
Репутация: 0
Благодарил (а): 1 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение kappapazz999 » 06 дек 2018, 15:12

Hello I wanted to Donate the cheats for ROE but I was banned with another cheat and now my PC is banned and can not play, there is a way to bay the bann of the pc?
Аватара пользователя
moodwalker
Генерал-Майор ★VIP★
Сообщения: 72
Зарегистрирован: 30 авг 2017, 01:53
Репутация: 178
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 19 раз
Germany

Re: Contact us / tech support

Сообщение moodwalker » 06 дек 2018, 16:38

Actually crazy-coders work with HWID spoofer, that means the game doesn't regonize your HWID (Hardware ID) and you can play.
In worst case you can easily just Donate a cheap network-card and plugin in your computer and your HWID will change.
Аватара пользователя
VirtualCC
Майор ★VIP★
Сообщения: 1455
Зарегистрирован: 01 авг 2017, 13:55
Репутация: 2226
Благодарил (а): 924 раза
Поблагодарили: 644 раза
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение VirtualCC » 06 дек 2018, 18:00

kappapazz999 писал(а):Hello I wanted to Donate the cheats for ROE but I was banned with another cheat and now my PC is banned and can not play, there is a way to bay the bann of the pc?


In the description of the software is all written, read carefully.
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

НОВОЕ ПРАВИЛО ПО СМЕНЕ HWID

Сообщение Iskander » 07 дек 2018, 19:18

Сменить HWID: обязательно нужно совершить НОВЫЙ донат на подписку для чита, с которым вы играете и написать уже в новой переписке - "вкладка переписка", чтобы сбросили HWID = написать логин + почту от лаунчера, ОБЯЗАТЕЛЬНО выполнить попытку входа ДО смены HWID. После товарищ может активировать подписку, чтобы не потерять дни. Всегда использовать одну почту для накопления скидок и дальнейшего получения досрочно VIP статуса.

Кто совершил донат на подписку чита и неправильно активировал, т.е. воздух вставил в форму активации в оплате, а после только зарегистрировался в лаунчере: есть 2 варианта - 1-й это совершить новый донат и активировать правильно новую подписку + написать в оплате во "вкладка переписка", чтобы начислили дни вручную, потому что неправильно активировали первую подписку. 2-й вариант ждать админа, когда он сможет вас вручную активировать, по регламенту до 72-х часов в рабочие дни - на усмотрение админов.

В оплате нам делать нечего и нас там НЕТ - система полностью автоматическая.
Помните! Вас много, отнимая время у админов - вы отнимаете время у всех пользователей Crazy Coders.
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 07 дек 2018, 19:28

kappapazz999 писал(а):Hello I wanted to Donate the cheats for ROE but I was banned with another cheat and now my PC is banned and can not play, there is a way to bay the bann of the pc?

VIP users have the ability to bypass the lock on the computer. Previously, we wanted to make a separate VIP version in case of permanent ban.
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

Ring of Elysium: LIST OF SCAMS - PLAYED FOR FREE!

Сообщение Iskander » 09 дек 2018, 13:48

Даю вам 3 дня вернуть нам деньги и восстановить свою учётную запись, после чего ваши данные будут отправлены разработчикам игры Ring of Elysium, с целью заблокировать вас навсегда по компьютеру. Мы тоже умеем шутить :D

I give you 3 days to return us the money and restore your account, after which your data will be sent to the developers of the game Ring of Elysium, in order to block you forever on the computer. We also know how to joke :D

LIST OF SCAMS:

Rayan Cecchini
Gevorg Papazyan
Florian Lechner


xTheLellek
turnbased14
Ezechiel


There is no communication in paypal - we have a forum and own communication through payment-the correspondence tab (oplata.info)
Нет общения в paypal - у нас есть форум и собственная связь через оплату - вкладка переписка (oplata.info)


We have fulfilled all the conditions, and you use our software for free.
You have violated the rules of the service-you are scammers!
You have no right to demand a refund, you make a voluntary donation, not a purchase.

Мы выполнили все условия, а вы бесплатно используете наше программное обеспечение.
Вы нарушили правила сервиса - вы мошенники!
Вы НЕ имеете права требовать возврат средств, вы совершаете добровольное пожертвование, а не покупку.


We block you and can tell the game developer to give you a permanent lock on your computer.
Return our money and we will unlock you or we will inform the game developer about you.

Мы блокируем вас и можем сообщить разработчику игры, чтобы они дали вам перманентную блокировку по компьютеру.
Верните наши деньги и мы разблокируем вас или мы сообщим о вас разработчику игры.
Аватара пользователя
Ginacy
Слон
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
Репутация: 46
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 5 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Ginacy » 09 дек 2018, 16:12

@Iskander IDK dude, paypal is doing some weird shit this weekend, but i did not make a refund request on paypal, i sent printscreen from paypal showing payment.
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 11 дек 2018, 13:34

Ginacy писал(а):@Iskander IDK dude, paypal is doing some weird shit this weekend, but i did not make a refund request on paypal, i sent printscreen from paypal showing payment.

I'll check later, lots to do.
Аватара пользователя
Iskander
★ Маршал ★ Админ ★
Сообщения: 14981
Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
Репутация: 31454
Благодарил (а): 4569 раз
Поблагодарили: 8781 раз
Russia

Re: Contact us / tech support

Сообщение Iskander » 12 дек 2018, 00:50

Ginacy писал(а):@Iskander IDK dude, paypal is doing some weird shit this weekend, but i did not make a refund request on paypal, i sent printscreen from paypal showing payment.


Unlocked in the database and in payment, added 30 days +4 days compensated
What's your name, who are you on the list? We need to get you off the fraud list.

Разблокирован в базе и в оплате, добавлено 30 дней +4 дня компенсировали
Как ваше имя, кто вы в списке? Нам нужно убрать вас из списка мошенников.

Вернуться в «CHAT: Technical support for foreign users»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Ginacy и 64 гостя