DrRain писал(а):Normalin писал(а):Are you downloading the ultimate version of the software?
send me a screenshot of the launcher in the attachment
roe.png
Contact us / tech support
- DrRain
- Запах
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- DrRain
- Запах
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
- Репутация: 0
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
DrRain писал(а):News for my problem?
Good day.
For now, wait, the administration will be on the project and see all ...
- VirtualCC
- Полковник ★VIP★
- Сообщения: 2268
- Зарегистрирован: 01 авг 2017, 13:55
- Репутация: 3207
- Благодарил (а): 1358 раз
- Поблагодарили: 823 раза
Re: Contact us / tech support
Freq92 писал(а):VirtualCC писал(а):Good afternoon, what version of Windows do you have on your PC?
What are your problems, describe.
I have Windows 10.
I downloaded your launcher and registered a new account. After that i made donate but when i login to launcher i dont have any cheats.
Restart the launcher again
if there is no subscription, please check if your login is correct in OPLATA INFO
- Freq92
- Запах
- Сообщения: 2
- Зарегистрирован: 29 ноя 2018, 12:46
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
VirtualCC писал(а):Freq92 писал(а):
I have Windows 10.
I downloaded your launcher and registered a new account. After that i made donate but when i login to launcher i dont have any cheats.
Restart the launcher again
if there is no subscription, please check if your login is correct in OPLATA INFO
I resarted it many times and yes my login in launcher is the same like in OPLATA INFO
- Normalin
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5427
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5189
- Благодарил (а): 878 раз
- Поблагодарили: 1644 раза
Re: Contact us / tech support
Freq92 писал(а):VirtualCC писал(а):
Restart the launcher again
if there is no subscription, please check if your login is correct in OPLATA INFO
I resarted it many times and yes my login in launcher is the same like in OPLATA INFO
it means that when you activated, you still made a mistake, because if everything were right, you would have a subscription in the launcher.
now you need to write in the correspondence tab that you need manual activation of software + your correct, peregistrirovanny login from launcher
- Freq92
- Запах
- Сообщения: 2
- Зарегистрирован: 29 ноя 2018, 12:46
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
Normalin писал(а):Freq92 писал(а):
I resarted it many times and yes my login in launcher is the same like in OPLATA INFO
it means that when you activated, you still made a mistake, because if everything were right, you would have a subscription in the launcher.
now you need to write in the correspondence tab that you need manual activation of software + your correct, peregistrirovanny login from launcher
Ok thank you so much but could you tell me where to find this correspondence tab ?
- Normalin
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5427
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5189
- Благодарил (а): 878 раз
- Поблагодарили: 1644 раза
Re: Contact us / tech support
Freq92 писал(а):Normalin писал(а):it means that when you activated, you still made a mistake, because if everything were right, you would have a subscription in the launcher.
now you need to write in the correspondence tab that you need manual activation of software + your correct, peregistrirovanny login from launcher
Ok thank you so much but could you tell me where to find this correspondence tab ?
on oplata.info in your donation. lay a little lower, there you will see a tab.
- DrRain
- Запах
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
but what about my problem? It's been two days, I sent a message on oplata, but nothing. I bought both cheats and I find myself with missing days and the final edition on the loader, but loading the Limited version on the game.
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
DrRain писал(а):but what about my problem? It's been two days, I sent a message on oplata, but nothing. I bought both cheats and I find myself with missing days and the final edition on the loader, but loading the Limited version on the game.
Good day.
The answer on oplata, according to the rules 72h ... Do not worry, the problem will be solved.
- syncc
- Запах
- Сообщения: 1
- Зарегистрирован: 30 ноя 2018, 00:32
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
Hey why is ingame not showing my ESP? Only when im pressing F12 for close time?
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
syncc писал(а):Hey why is ingame not showing my ESP? Only when im pressing F12 for close time?
Good day.
Your system?
What software ??
- DrRain
- Запах
- Сообщения: 15
- Зарегистрирован: 27 ноя 2018, 01:04
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
but why does the aimbot work so badly? [ROE]
it never stands still and moves left right up down
it never stands still and moves left right up down
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
DrRain писал(а):but why does the aimbot work so badly? [ROE]
it never stands still and moves left right up down
Good day.
Make less sensitivity on the mouse ...
- Ginacy
- Слон
- Сообщения: 51
- Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
- Репутация: 46
- Благодарил (а): 111 раз
- Поблагодарили: 5 раз
Re: Contact us / tech support
Hello, i get error vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine... idk what that is about?
- IEX
- Майор ★VIP★
- Сообщения: 334
- Зарегистрирован: 30 июн 2018, 21:01
- Репутация: 642
- Благодарил (а): 211 раз
- Поблагодарили: 157 раз
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):Hello, i get error vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine... idk what that is about?
Hi. Our software does not work on virtual machines
- Normalin
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5427
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5189
- Благодарил (а): 878 раз
- Поблагодарили: 1644 раза
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):i am not using a virtual machine... i have it on usb
disable hyper v
- Ginacy
- Слон
- Сообщения: 51
- Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
- Репутация: 46
- Благодарил (а): 111 раз
- Поблагодарили: 5 раз
Re: Contact us / tech support
also i have tryied formating the usb and still get same error... it happened after las Windows Update
- Normalin
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5427
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5189
- Благодарил (а): 878 раз
- Поблагодарили: 1644 раза
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):also i have tryied formating the usb and still get same error... it happened after las Windows Update
roll back
- Ginacy
- Слон
- Сообщения: 51
- Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
- Репутация: 46
- Благодарил (а): 111 раз
- Поблагодарили: 5 раз
Re: Contact us / tech support
Sorry, but i am still having problems with error "vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine"... it worked after i Enabled then disabled hyper v but Menu did not show up in game. I restarted and i get same error. I tryied : formating usb ( fat 32 and ntfs), new download launcher, other USB drive, Roll back last windows update, updated c++ redistributables, nothing worked. I have other launchers from other cheats and all work... I have Tarkovski for over 1 year now and i never got this error untill now. All i changed was nvidia lattest driver and windows lattest update. Any ideeas?
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):Sorry, but i am still having problems with error "vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine"... it worked after i Enabled then disabled hyper v but Menu did not show up in game. I restarted and i get same error. I tryied : formating usb ( fat 32 and ntfs), new download launcher, other USB drive, Roll back last windows update, updated c++ redistributables, nothing worked. I have other launchers from other cheats and all work... I have Tarkovski for over 1 year now and i never got this error untill now. All i changed was nvidia lattest driver and windows lattest update. Any ideeas?
Good day.
Try disabling virtualization in BIOS. Reboot.
Most likely you play the notebook, disconnect through the BIOS.
- Ginacy
- Слон
- Сообщения: 51
- Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
- Репутация: 46
- Благодарил (а): 111 раз
- Поблагодарили: 5 раз
Re: Contact us / tech support
Dzmitry писал(а):Ginacy писал(а):Sorry, but i am still having problems with error "vbfdbhdfbvhf.exe cannot run under a virtual machine"... it worked after i Enabled then disabled hyper v but Menu did not show up in game. I restarted and i get same error. I tryied : formating usb ( fat 32 and ntfs), new download launcher, other USB drive, Roll back last windows update, updated c++ redistributables, nothing worked. I have other launchers from other cheats and all work... I have Tarkovski for over 1 year now and i never got this error untill now. All i changed was nvidia lattest driver and windows lattest update. Any ideeas?
Good day.
Try disabling virtualization in BIOS. Reboot.
Most likely you play the notebook, disconnect through the BIOS.
I have a PC not Notebook, only Virtualization setting i get in BIOS is called Intel Virtualization... is that it?
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):Dzmitry писал(а):Good day.
Try disabling virtualization in BIOS. Reboot.
Most likely you play the notebook, disconnect through the BIOS.
I have a PC not Notebook, only Virtualization setting i get in BIOS is called Intel Virtualization... is that it?
Need more information ...
Try to disable ...
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):i dont find any other Virtualization option
Try to disable..
You can always return back.
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
Vulpeculaa » 01 дек 2018, 09:37
Is there an ETA for HWID reset? I have been waiting for a week now
Good day.
Did you leave the application in the payment info ??
- Vulpeculaa
- Генерал-Майор ★VIP★
- Сообщения: 7
- Зарегистрирован: 25 сен 2018, 19:42
- Репутация: 50
- Поблагодарили: 2 раза
Re: Contact us / tech support
Dzmitry писал(а):Vulpeculaa » 01 дек 2018, 09:37
Is there an ETA for HWID reset? I have been waiting for a week now
Good day.
Did you leave the application in the payment info ??
Yes I did
- Ginacy
- Слон
- Сообщения: 51
- Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
- Репутация: 46
- Благодарил (а): 111 раз
- Поблагодарили: 5 раз
Re: Contact us / tech support
@Dzmitry So i tryied disabling Intel Virtualization... seems to be working now... thank you, i will tell u if i get error again.
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
Vulpeculaa писал(а):Dzmitry писал(а):Good day.
Did you leave the application in the payment info ??
Yes I did
Reported about your problem, the Administration ...
- Ginacy
- Слон
- Сообщения: 51
- Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
- Репутация: 46
- Благодарил (а): 111 раз
- Поблагодарили: 5 раз
Re: Contact us / tech support
My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up
ROE on update after patch ...
Follow the news...
UPD Also, do not forget to enable the display of FPS in Steam ...
- Ginacy
- Слон
- Сообщения: 51
- Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
- Репутация: 46
- Благодарил (а): 111 раз
- Поблагодарили: 5 раз
Re: Contact us / tech support
Dzmitry писал(а):Ginacy писал(а):My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up
ROE on update after patch ...
Follow the news...
Escobar wrote in news Software is updated... did i understand wrong?
- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):Dzmitry писал(а):ROE on update after patch ...
Follow the news...
Escobar wrote in news Software is updated... did i understand wrong?
That's right.
Do not forget to enable the FPS display in Steam ...
After, reboot the system.
- Ginacy
- Слон
- Сообщения: 51
- Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
- Репутация: 46
- Благодарил (а): 111 раз
- Поблагодарили: 5 раз
Re: Contact us / tech support
Dzmitry писал(а):Ginacy писал(а):My problem now is menu does not show up in ROE cheat... i just tested in Tarkov and it works... what am i doing wrong... i load Cheat from loader, says cheat loaded,then i open Steam, ROE and wait... no menu shows up
ROE on update after patch ...
Follow the news...
UPD Also, do not forget to enable the display of FPS in Steam ...
It worked with Steam FPS counter but it does not say in Cheat description you have to do that... i never used CC cheats on Steam... how could i have known?

- Dzmitry
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5073
- Зарегистрирован: 26 ноя 2017, 09:56
- Репутация: 5328
- Благодарил (а): 1021 раз
- Поблагодарили: 1764 раза
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):Dzmitry писал(а):ROE on update after patch ...
Follow the news...
UPD Also, do not forget to enable the display of FPS in Steam ...
It worked with Steam FPS counter but it does not say in Cheat description you have to do that... i never used CC cheats on Steam... how could i have known?
This is a small secret)))

That’s what technical support is needed for ...

UPD I looked at the launch conditions for the software. This mark is in the description.
In the Steam we must turn on the frame counter (FPS), without this the software will not work!
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
- Ginacy
- Слон
- Сообщения: 51
- Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
- Репутация: 46
- Благодарил (а): 111 раз
- Поблагодарили: 5 раз
Re: Contact us / tech support
Dzmitry писал(а):Ginacy писал(а):It worked with Steam FPS counter but it does not say in Cheat description you have to do that... i never used CC cheats on Steam... how could i have known?
This is a small secret)))
That’s what technical support is needed for ...
UPD I looked at the launch conditions for the software. This mark is in the description.
FPS.pngIn the Steam we must turn on the frame counter (FPS), without this the software will not work!
oh yes i see it now... gues i did not open my eyes... also when i Alt+Tab from game everytime crashes... is there a workaround for this or just wait for update?
- Normalin
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5427
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5189
- Благодарил (а): 878 раз
- Поблагодарили: 1644 раза
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):oh yes i see it now... gues i did not open my eyes... also when i Alt+Tab from game everytime crashes... is there a workaround for this or just wait for update?
software has already been updated, try restarting the PC
- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 15949
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 48270
- Благодарил (а): 4772 раза
- Поблагодарили: 10547 раз
Re: Contact us / tech support
Vulpeculaa писал(а):Dzmitry писал(а):Good day.
Did you leave the application in the payment info ??
Yes I did
По всем вопросам в VIP зал. В оплате вас не было.
- kialpppp
- Запах
- Сообщения: 23
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
- Репутация: 0
- dewier
- Генерал-Майор ★VIP★
- Сообщения: 1014
- Зарегистрирован: 14 дек 2017, 15:31
- Репутация: 543
- Благодарил (а): 143 раза
- Поблагодарили: 225 раз
Re: Contact us / tech support
kialpppp писал(а):Forum account can't log in to cheat launcher
you need to register apart in the cheat launcher at first, it has no direct connection with your forum's ID
- kialpppp
- Запах
- Сообщения: 23
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
- Репутация: 0
- Normalin
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5427
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5189
- Благодарил (а): 878 раз
- Поблагодарили: 1644 раза
Re: Contact us / tech support
kialpppp писал(а):I cheat time to recharge to the forum account.
How to do
Forum account is not associated with the account from the launcher. you need to separately register in the launcher.
- kialpppp
- Запах
- Сообщения: 23
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
Normalin писал(а):kialpppp писал(а):I cheat time to recharge to the forum account.
How to do
Forum account is not associated with the account from the launcher. you need to separately register in the launcher.
I recharged for 30 days to cheat on the forum account, but found that I could not use it.
- IEX
- Майор ★VIP★
- Сообщения: 334
- Зарегистрирован: 30 июн 2018, 21:01
- Репутация: 642
- Благодарил (а): 211 раз
- Поблагодарили: 157 раз
Re: Contact us / tech support
kialpppp писал(а):Normalin писал(а):Forum account is not associated with the account from the launcher. you need to separately register in the launcher.
I recharged for 30 days to cheat on the forum account, but found that I could not use it.
Hi.
You need to register in the launcher separately. And the use login to make a donation.
- kialpppp
- Запах
- Сообщения: 23
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
Now the money has been paid, but I have not received the subscription.
I pay first, activate my subscription, and sign up for an account.
I pay first, activate my subscription, and sign up for an account.
- kialpppp
- Запах
- Сообщения: 23
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
IEX писал(а):kialpppp писал(а):I recharged for 30 days to cheat on the forum account, but found that I could not use it.
Hi.
You need to register in the launcher separately. And the use login to make a donation.
Can I refund or delete my account to reactivate it?
- kialpppp
- Запах
- Сообщения: 23
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
kialpppp писал(а):IEX писал(а):Hi.
You need to register in the launcher separately. And the use login to make a donation.
Can I refund or delete my account to reactivate it?
Sorry, my English is not good, you don't understand
- loobo
- Запах
- Сообщения: 9
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 13:47
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
Hey! i made a donation for the EFT cheat but i think i may activated the cheat in wrong oder. I may started the subscription before registration but i registared it in the same name. it is possibel to solve anyway? i can get screenshots
- Normalin
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5427
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5189
- Благодарил (а): 878 раз
- Поблагодарили: 1644 раза
Re: Contact us / tech support
loobo писал(а):Hey! i made a donation for the EFT cheat but i think i may activated the cheat in wrong oder. I may started the subscription before registration but i registared it in the same name. it is possibel to solve anyway? i can get screenshots
You need to write on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of the software + your registered login from the launcher
- loobo
- Запах
- Сообщения: 9
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 13:47
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
Normalin писал(а):loobo писал(а):Hey! i made a donation for the EFT cheat but i think i may activated the cheat in wrong oder. I may started the subscription before registration but i registared it in the same name. it is possibel to solve anyway? i can get screenshots
You need to write on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of the software + your registered login from the launcher
Yeah i know that but i did wrong i wrote loobo there first and after that i went and registed a loobo account. It is possibel to like re send it somehow
- Normalin
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5427
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5189
- Благодарил (а): 878 раз
- Поблагодарили: 1644 раза
Re: Contact us / tech support
kialpppp писал(а):kialpppp писал(а):
Can I refund or delete my account to reactivate it?
Sorry, my English is not good, you don't understand
you need to register in the launcher, then write on the oplata.info website in the correspondence tab that you need manual activation of the software + your registered login in the launcher
- Normalin
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5427
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5189
- Благодарил (а): 878 раз
- Поблагодарили: 1644 раза
Re: Contact us / tech support
loobo писал(а):Normalin писал(а):You need to write on the website oplata.info in the correspondence tab that you need manual activation of the software + your registered login from the launcher
Yeah i know that but i did wrong i wrote loobo there first and after that i went and registed a loobo account. It is possibel to like re send it somehow
do what I wrote to you above.
- loobo
- Запах
- Сообщения: 9
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 13:47
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
Normalin писал(а):loobo писал(а):
Yeah i know that but i did wrong i wrote loobo there first and after that i went and registed a loobo account. It is possibel to like re send it somehow
do what I wrote to you above.
I don't find the correspondece the only tabs it
chat with the seller
Feedback
PURCHASES
PROMO СODES
GIFT CARDS
- Normalin
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5427
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5189
- Благодарил (а): 878 раз
- Поблагодарили: 1644 раза
Re: Contact us / tech support
loobo писал(а):Normalin писал(а):do what I wrote to you above.
I don't find the correspondece the only tabs it
chat with the seller
Feedback
PURCHASES
PROMO СODES
GIFT CARDS
Chat with the seller
- loobo
- Запах
- Сообщения: 9
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 13:47
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
Normalin писал(а):loobo писал(а):
I don't find the correspondece the only tabs it
chat with the seller
Feedback
PURCHASES
PROMO СODES
GIFT CARDS
Chat with the seller
Okey. Thanks for all the help. The russian langue it hard to translate but i did my best. You know how long time this last step can take?. <3
- Normalin
- Генерал Армии ★VIP★
- Сообщения: 5427
- Зарегистрирован: 22 янв 2018, 12:57
- Репутация: 5189
- Благодарил (а): 878 раз
- Поблагодарили: 1644 раза
Re: Contact us / tech support
loobo писал(а):Normalin писал(а):Chat with the seller
Okey. Thanks for all the help. The russian langue it hard to translate but i did my best. You know how long time this last step can take?. <3
Now the admin on oplata.info should be fast. Generally up to 72 hours
- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 15949
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 48270
- Благодарил (а): 4772 раза
- Поблагодарили: 10547 раз
Re: Contact us / tech support
У меня такое ощущение складывается, что все иностранцы идиоты на 99%, как можно совершать детские ошибки, не читать и не смотреть видео инструкции, а потом ещё права качать.
- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 15949
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 48270
- Благодарил (а): 4772 раза
- Поблагодарили: 10547 раз
Re: Contact us / tech support
loobo писал(а):Normalin писал(а):Chat with the seller
Okey. Thanks for all the help. The russian langue it hard to translate but i did my best. You know how long time this last step can take?. <3
Удалить отзыв или отправлю в блокировку навсегда!
Вы допустили ошибку - система автоматическая. Мы вручную вам активировали 30 дней. Сообщить реселлеру, чтобы добавил инструкцию по активации!
Я хочу видеть хорошие отзывы за работу или в следующий раз будете платить деньги за мою помощь.
- kialpppp
- Запах
- Сообщения: 23
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
- Репутация: 0
Re: Contact us / tech support
Normalin писал(а):lidong2433 писал(а):enter my ID?
what should i fill out?
in this form, enter your login from the launcher and click send.
I have sent it but have not received it.
- kialpppp
- Запах
- Сообщения: 23
- Зарегистрирован: 02 дек 2018, 05:34
- Репутация: 0
- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 15949
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 48270
- Благодарил (а): 4772 раза
- Поблагодарили: 10547 раз
Re: Contact us / tech support
kialpppp писал(а):I sent it first, then registered the account in the launcher.
вот видео инструкция: https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29
Пишите быстро в оплату - вкладка переписка - написать логин почту лаунчера и что требуется сделать, переактивирую вручную, а то уйду.
Напишите реселлеру, чтобы ДОБАВИЛ ИНСТРУКЦИЮ - иностранцы постоянно совершают глупые ошибки - активируют воздух. Если в базе нет логина, то и активация не возможна - логично?!

- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 15949
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 48270
- Благодарил (а): 4772 раза
- Поблагодарили: 10547 раз
HOW TO GET A PRIVATE SOFT
★ HOW TO GET A PRIVATE SOFT: https://crazy-coders.com/forum/viewtopic.php?f=165&t=29
new instruction, soon to be available in English
new instruction, soon to be available in English
- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 15949
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 48270
- Благодарил (а): 4772 раза
- Поблагодарили: 10547 раз
!!!
Активировал 7 иностранцев и НЕ увидел ни одного хорошего отзыва вообще нигде не написали - в следующий раз вы будете ждать долго и упорно, а если кто то начнёт качать права - получит перманентную блокировку.
Я за бесплатно НЕ работаю!
Привыкайте свои проблемы решать сами. Система автоматическая, а моё время стоит денег отдельно!
Activated 7 foreigners and did not see any good reviews do not write anywhere - the next time you wait a long time and hard, and if someone starts to download the right - will receive a permanent lock.
I don'T work for free!
Get used to their problems to decide themselves. The system is automatic, and my time is worth the money separately!
Я за бесплатно НЕ работаю!
Привыкайте свои проблемы решать сами. Система автоматическая, а моё время стоит денег отдельно!
Activated 7 foreigners and did not see any good reviews do not write anywhere - the next time you wait a long time and hard, and if someone starts to download the right - will receive a permanent lock.
I don'T work for free!
Get used to their problems to decide themselves. The system is automatic, and my time is worth the money separately!
- kappapazz999
- Запах
- Сообщения: 8
- Зарегистрирован: 28 сен 2018, 12:24
- Репутация: 0
- Благодарил (а): 17 раз
Re: Contact us / tech support
Hello I wanted to Donate the cheats for ROE but I was banned with another cheat and now my PC is banned and can not play, there is a way to bay the bann of the pc?
- moodwalker
- Генерал-Майор ★VIP★
- Сообщения: 96
- Зарегистрирован: 30 авг 2017, 01:53
- Репутация: 218
- Благодарил (а): 57 раз
- Поблагодарили: 20 раз
Re: Contact us / tech support
Actually crazy-coders work with HWID spoofer, that means the game doesn't regonize your HWID (Hardware ID) and you can play.
In worst case you can easily just Donate a cheap network-card and plugin in your computer and your HWID will change.
In worst case you can easily just Donate a cheap network-card and plugin in your computer and your HWID will change.
- VirtualCC
- Полковник ★VIP★
- Сообщения: 2268
- Зарегистрирован: 01 авг 2017, 13:55
- Репутация: 3207
- Благодарил (а): 1358 раз
- Поблагодарили: 823 раза
Re: Contact us / tech support
kappapazz999 писал(а):Hello I wanted to Donate the cheats for ROE but I was banned with another cheat and now my PC is banned and can not play, there is a way to bay the bann of the pc?
In the description of the software is all written, read carefully.
- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 15949
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 48270
- Благодарил (а): 4772 раза
- Поблагодарили: 10547 раз
НОВОЕ ПРАВИЛО ПО СМЕНЕ HWID
Сменить HWID: обязательно нужно совершить НОВЫЙ донат на подписку для чита, с которым вы играете и написать уже в новой переписке - "вкладка переписка", чтобы сбросили HWID = написать логин + почту от лаунчера, ОБЯЗАТЕЛЬНО выполнить попытку входа ДО смены HWID. После товарищ может активировать подписку, чтобы не потерять дни. Всегда использовать одну почту для накопления скидок и дальнейшего получения досрочно VIP статуса.
Кто совершил донат на подписку чита и неправильно активировал, т.е. воздух вставил в форму активации в оплате, а после только зарегистрировался в лаунчере: есть 2 варианта - 1-й это совершить новый донат и активировать правильно новую подписку + написать в оплате во "вкладка переписка", чтобы начислили дни вручную, потому что неправильно активировали первую подписку. 2-й вариант ждать админа, когда он сможет вас вручную активировать, по регламенту до 72-х часов в рабочие дни - на усмотрение админов.
В оплате нам делать нечего и нас там НЕТ - система полностью автоматическая.
Помните! Вас много, отнимая время у админов - вы отнимаете время у всех пользователей Crazy Coders.
Кто совершил донат на подписку чита и неправильно активировал, т.е. воздух вставил в форму активации в оплате, а после только зарегистрировался в лаунчере: есть 2 варианта - 1-й это совершить новый донат и активировать правильно новую подписку + написать в оплате во "вкладка переписка", чтобы начислили дни вручную, потому что неправильно активировали первую подписку. 2-й вариант ждать админа, когда он сможет вас вручную активировать, по регламенту до 72-х часов в рабочие дни - на усмотрение админов.
В оплате нам делать нечего и нас там НЕТ - система полностью автоматическая.
Помните! Вас много, отнимая время у админов - вы отнимаете время у всех пользователей Crazy Coders.
- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 15949
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 48270
- Благодарил (а): 4772 раза
- Поблагодарили: 10547 раз
Re: Contact us / tech support
kappapazz999 писал(а):Hello I wanted to Donate the cheats for ROE but I was banned with another cheat and now my PC is banned and can not play, there is a way to bay the bann of the pc?
VIP users have the ability to bypass the lock on the computer. Previously, we wanted to make a separate VIP version in case of permanent ban.
- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 15949
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 48270
- Благодарил (а): 4772 раза
- Поблагодарили: 10547 раз
Ring of Elysium: LIST OF SCAMS - PLAYED FOR FREE!
Даю вам 3 дня вернуть нам деньги и восстановить свою учётную запись, после чего ваши данные будут отправлены разработчикам игры Ring of Elysium, с целью заблокировать вас навсегда по компьютеру. Мы тоже умеем шутить 
I give you 3 days to return us the money and restore your account, after which your data will be sent to the developers of the game Ring of Elysium, in order to block you forever on the computer. We also know how to joke
LIST OF SCAMS:
Rayan Cecchini
Gevorg Papazyan
Florian Lechner
xTheLellek
turnbased14
Ezechiel
There is no communication in paypal - we have a forum and own communication through payment-the correspondence tab (oplata.info)
Нет общения в paypal - у нас есть форум и собственная связь через оплату - вкладка переписка (oplata.info)
We have fulfilled all the conditions, and you use our software for free.
You have violated the rules of the service-you are scammers!
You have no right to demand a refund, you make a voluntary donation, not a purchase.
Мы выполнили все условия, а вы бесплатно используете наше программное обеспечение.
Вы нарушили правила сервиса - вы мошенники!
Вы НЕ имеете права требовать возврат средств, вы совершаете добровольное пожертвование, а не покупку.
We block you and can tell the game developer to give you a permanent lock on your computer.
Return our money and we will unlock you or we will inform the game developer about you.
Мы блокируем вас и можем сообщить разработчику игры, чтобы они дали вам перманентную блокировку по компьютеру.
Верните наши деньги и мы разблокируем вас или мы сообщим о вас разработчику игры.

I give you 3 days to return us the money and restore your account, after which your data will be sent to the developers of the game Ring of Elysium, in order to block you forever on the computer. We also know how to joke

LIST OF SCAMS:
Rayan Cecchini
Gevorg Papazyan
Florian Lechner
xTheLellek
turnbased14
Ezechiel
There is no communication in paypal - we have a forum and own communication through payment-the correspondence tab (oplata.info)
Нет общения в paypal - у нас есть форум и собственная связь через оплату - вкладка переписка (oplata.info)
We have fulfilled all the conditions, and you use our software for free.
You have violated the rules of the service-you are scammers!
You have no right to demand a refund, you make a voluntary donation, not a purchase.
Мы выполнили все условия, а вы бесплатно используете наше программное обеспечение.
Вы нарушили правила сервиса - вы мошенники!
Вы НЕ имеете права требовать возврат средств, вы совершаете добровольное пожертвование, а не покупку.
We block you and can tell the game developer to give you a permanent lock on your computer.
Return our money and we will unlock you or we will inform the game developer about you.
Мы блокируем вас и можем сообщить разработчику игры, чтобы они дали вам перманентную блокировку по компьютеру.
Верните наши деньги и мы разблокируем вас или мы сообщим о вас разработчику игры.
- Ginacy
- Слон
- Сообщения: 51
- Зарегистрирован: 17 окт 2017, 19:39
- Репутация: 46
- Благодарил (а): 111 раз
- Поблагодарили: 5 раз
Re: Contact us / tech support
@Iskander IDK dude, paypal is doing some weird shit this weekend, but i did not make a refund request on paypal, i sent printscreen from paypal showing payment.
- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 15949
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 48270
- Благодарил (а): 4772 раза
- Поблагодарили: 10547 раз
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):@Iskander IDK dude, paypal is doing some weird shit this weekend, but i did not make a refund request on paypal, i sent printscreen from paypal showing payment.
I'll check later, lots to do.
- Iskander
- ★ Маршал ★ Админ ★
- Сообщения: 15949
- Зарегистрирован: 30 июл 2016, 14:25
- Репутация: 48270
- Благодарил (а): 4772 раза
- Поблагодарили: 10547 раз
Re: Contact us / tech support
Ginacy писал(а):@Iskander IDK dude, paypal is doing some weird shit this weekend, but i did not make a refund request on paypal, i sent printscreen from paypal showing payment.
Unlocked in the database and in payment, added 30 days +4 days compensated
What's your name, who are you on the list? We need to get you off the fraud list.
Разблокирован в базе и в оплате, добавлено 30 дней +4 дня компенсировали
Как ваше имя, кто вы в списке? Нам нужно убрать вас из списка мошенников.
Вернуться в «CHAT: Technical support for foreign users»
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: pukecheese, VoidReaper, yihow2 и 7 гостей